پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تخلف یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کرج در توزیع شکر خبر داد و گفت: این فروشگاه شکری که قرار بود با قیمت ۳,۴۰۰ تومان در بازار توزیع کند را در سایر فروشگاه‌ها به قیمت ۹۴۰۰ تا ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رساند.

شعارسال: علی‌اکبر مختاری افزود یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کرج اخیراً ۶۵ تن شکر تنظیم بازار را برای عرضه با قیمت ۳,۴۰۰ تومان را دریافت کرده بود اما متأسفانه به دلایل نامعلوم این شکر در فروشگاه مورد نظر مشاهده نشده و در سایر بسته‌بندی‌ها به قیمت گزاف ۹۴۰۰ تا ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسید.

مختاری افزود: از آنجایی که این شکر با هدف کاهش قیمت شکر بین فروشگاه‌ها توزیع می‌شود، برای این فروشگاه پرونده، تشکیل و با اعزام گشت سیار، مقرر شد کل شکر تحویل شده اعاده شود.

وی در ادامه از پلمب یک انبار مربای تقلبی در کرج خبر داد و گفت: در این انبار سه هزار بسته مربای تقلبی مشاهده شد که برای آن یک پرونده تشکیل گردید.

مختاری خاطرنشان کرد: واحد مورد نظر فاقد پروانه وزارت بهداشت بود اما اقدام به بسته‌بندی مربا و نصب برچسب می‌کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21اردیبهشت1398 ، کدخبر: 98022111034: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین