پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴
پارک علم و فناوری نیشابور با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.

شعارسال: پارک علم و فناوری نیشابور با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.

ستاری با حضور در پارک علم و فناوری نیشابور با فناوران مستقر در این پارک گفتگو کرد. فین تک، صنایع شیمیایی، صنایع دستی، محصولات غذایی، دارویی و برق والکترونیک از محصولات در حال رشد این پارک علم و فناوری است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سپس در مراسم افتتاح همایش علمی روز خیام حضور پیدا کرده و در جمع دانشگاهیان از لازمه‌های تکرار تجربه ظهور دانشمندان برجسته‌ای، چون خیام و دیگر عالمان و بزرگان نیشابور سخن خواهد گفت. نشست همایش علمی بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری ریاضیدان، شاعر و ستاره‌شناس، با هدف ترویج الگوی شخصیت جامع این دانشمند برای نسل جوان با حضور جمعی از دانشگاهیان، خیام‌شناسان و پژوهشگران برگزار می‌شود.

وی همچنین با حضور در شهرک صنعتی خیام از دو شرکت دانش‌بنیان شرق صنعت نیشابور و متالوژی پودر خراسان دیدن می‌کند تا دغدغه‌ها و لازمه‌های رونق تولید را از زبان فعالان فناور این کسب و کار‌ها بشنود.

شرکت دانش‌بنیان شرق صنعت نیشابور تولید قالب‌های صنعتی، قطعات خودرو و شرکت متالوژی پودر خراسان پودر‌های فلزی و غیر فلزی مورد نیاز صنایع را تولید می‌کنند.

بازدید از مجتمع اخترشناسی و افلاک نمای خیام یکی از بزرگترین طرح‌های پژوهشی در حال ساخت نیشابور بخشی دیگر از برنامه سفر یک روزه کاروان علمی و فناوری به این شهر است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 28اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 764879،www.snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین