پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
استاندار قم با اشاره به اهمیت مسئله اشتغال وتولید گفت: راهبردهای رفع موانع تولید به‌ صورت مستمر در طول سال مورد پیگیری قرار می گیرد.

شعارسال: بهرام سرمست در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید درسالن جلسات امام جواد(ع) قم گفت: تا زمانی که مدیران استانی پیشنهاد کاربردی و عملیاتی برای حل مشکلات پیش روی تولید را استخراج نکرده باشند نباید فضای جلسات را با بیان موانع تولید مشوش کرده و سبب نگرانی تولیدکنندگان شوند.

وی مشکلات تولید و صنعت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بخش مهمی از مشکلات تولید استان در جلسه مشترک بخش خصوصی و دولت قابلیت پیگیری و بررسی دارد.

استاندار قم در ادامه با اشاره به نقش بانک‌ها در ایجاد اشتغال گفت: معیار استان در ایجاد اشتغال سهم ابلاغی بوده و نباید بانک‌ها تخصیص نهایی را ملاک پرداخت تسهیلات اشتغال قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بعد از گذشت 15 دقیقه از آغاز جلسات باید درب سالن جلسات بسته‌شده و از حضور دیر به هنگام مدیران به دلیل نظم جلسات جلوگیری شود.

سرمست همچنین تأکید کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌های استان سال 98 نیز مانند سال گذشته انجام می‌شود، اقدام‌های دستگاه‌ها در سال جاری باید مطلوب‌تر از سال قبل شده و تحول کمی و کیفی در آن اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: تمام مباحثی که در جلسه علنی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بحث قرار می‌گیرد باید با پشتوانه‌ های کامل کارشناسی و آماده تصویب باشد و از بیان نظرات چکش‌کاری نشده پرهیز شود.

استاندارقم اظهار داشت:سهم استان در بخش تسهیلات بخش گردشگری مطلوب نبوده و در صورتی‌که مدیران این دستگاه نواقص کنونی را برطرف نکنند باید نسبت به مشکلات موجود پاسخگو باشند.

در این جلسه از عملکرد سازمان صمت، جهاد کشاورزی، شرکت گاز و تأمین اجتماعی استان و بانک‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بانک صادرات و بانک ملی درزمینهٔ رونق تولید و ارزیابی عملکرد سال97 با اهدای لوحی توسط استاندار قم تقدیر به عمل آمد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 31اردیبهشت1398 ، کدخبر: 848965: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین