پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
رئیس اتحادیه بارفروشان با تأکید بر اینکه با افزایش تولید کمبود نخواهیم داشت، گفت: خرید محصول با قیمت مناسب از کشاورز او را به تولید محصول بیشتر تشویق می‌کند.
شعار سال: رئیس اتحادیه بارفروشان با تأکید بر اینکه با افزایش تولید کمبود نخواهیم داشت، گفت: خرید محصول با قیمت مناسب از کشاورز او را به تولید محصول بیشتر تشویق می‌کند.

حسن صابری با بیان اینکه باید راهکارهایی را در نظر بگیریم تا کشاورزان تشویق به تولید بیشتر شوند، افزود: در حال حاضر حداقل هزینه کاشت، داشت، برداشت، کرایه و دیگر هزینه‌ها تولید میوه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه دارد.

وی با تأکید بر این نکته که با تشویق کشاورزان به تولید مشکلات کمبود محصول برطرف خواهد شد، بیان کرد: با تولید بیشتر محصول توسط کشاورزان هم می‌توانیم صادرات داشته باشیم و هم نیاز بازارهای داخلی را تأمین کنیم، بنابراین باید با قیمت مناسب محصول کشاورزان را خریداری کرد و او را تشویق به تولید محصول بیشتر و باکیفیت کنیم.

رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه به مسئولین در مورد پایین بودن قیمت برخی از محصولات هشدار داده بودیم، افزود: وقتی هر کیلو از محصولی ۵ هزار تومان داخل ایران قیمت‌گذاری شده باشد و همان محصول در خارج از ایران ۱۵ هزار تومان خریدار داشته باشد، قطعاً صادرکنندگان و دلالان به سمت صادرات بیشتر آن می‌روند و قطعاً به فکر نیاز بازار داخل نخواهند بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1398، کدخبر: 383090 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
0
دلال ها که خوب دارن از کشاورزها خرید میکنن برای صادرات کشاورزها حسابی تشویق شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین