پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمدرضا عبدالرحیمی به عنوان معاون برنامه ریزی این دبیرخانه منصوب شد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرتضی بانک در حکمی محمدرضا عبدالرحیمی را به عنوان معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید.

برنامه ریزی، بررسی برنامه‌ها و بودجه پیشنهادی سازمان‌های مناطق آزاد، ساماندهی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و نظارت عملیاتی بر حسن اجرای راهبردها، سیاست‌ها، برنامه‌های بلندمدت و سالیانه، سنجش پیشرفت و موفقیت‌های مناطق آزاد در قالب شاخص های کمی در جهت تحقق اهداف نقشه راه کلان مناطق آزاد از مهمترین وظایف است که انجام آن با همکاری، همدلی و تعامل اثربخش با همکاران سازمان‌های مناطق و با بهره گیری از توانمندی نیروهای دلسوز و کارآمد مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با تلاش وافر در خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

محمدرضا عبدالرحیمی دارای مدرک دکتری مدیریت، گرایش کارآفرینی است و تالیف و ترجمه متعدد در حوزه های مختلف از جمله موضوعات مرتبط به حمل و نقل هوایی، مدیریت راهبردی، برنامه ریزی و موارد مرتبط به حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و فرودگاه ها را در کارنامه علمی خود دارد.

از مهمترین سوابق کاری محمدرضا عبدالرحیمی می توان به، معاون مدیرکل بین الملل سازمان ایرانگردی و جهانگردی، عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور، رییس کمیته نظام جامع مدیریت عملکرد و بهره وری شرکت فرودگاه های کشور، عضو اصلی کمیته دائمی اقتصادی اتحادیه، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی عملکرد و مدیر دفتر برنامه ریزی، بودجه و سرمایه گذاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:31 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 13980231000806  ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین