پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۹۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت شرایط جدید صادرات محصولات کشاورزی را ابلاغ کرد.

شعارسال: وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به گمرک ایران، شرایط جدیدی را برای صادرات و واردات اعلام کرده که بر مبنای یک بند آن، صادرات برخی کالاها تنها با کارت بازرگانی صاحبان واقعی کالاها یا نمایندگان قانونی و رسمی آنها امکانپذیر است.

بر اساس این ابلاغیه، در خصوص کالاهای کشاورزی، محموله‌های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی صرفاً در گمرکات استانی پس از صدور گواهی قرنطینه و تأیید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته بندی توسط وزارت جهاد کشاورزی و گمرکات باید اظهار شود.

همچنین این محصولات در گمرکات مرزی کشور ارزیابی، اظهار و پلمب نمی‌شود و گمرکات مرزی صرفاً معبر خروج کالاهای مذکور هستند. ضمن اینکه صادرات محصولات غذایی صرفاً توسط واحدهای تولیدی یا نماینده ویژه واحد مربوطه و فقط با کارت بازرگانی صاحبان واقعی کالا یا نماینده رسمی آنها امکان پذیر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 3خرداد1398 ، کدخبر: 4624799: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین