پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۰۹۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: برنامه عملیاتی برای مقابله با بیسوادی در استان ترسیم و آموزش و پرورش برش شهرستانی این برنامه را ببیند.

شعارسال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: برنامه عملیاتی برای مقابله با بیسوادی در استان ترسیم و آموزش و پرورش برش شهرستانی این برنامه را ببیند.

 ولی الله حیاتی در شورای پشتیبانی سوادآموزی خراسان شمالی، اظهار کرد: در برنامه عملیاتی با برش شهرستانی باید سنین مختلف و گروه‌های هدف شناسایی شود تا در یک زمان بندی مشخص و با هدف گذاری خاص امور انجام شود.

حیاتی افزود: موافق برگزاری همایش یا سمینار نیستم بلکه باید عملیاتی کار کرد تا بتوانیم رتبه‌های باسوادی را ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: نیازمند اطلاع رسانی در حوزه سوادآموزی هستیم که صداوسیما رسالت بزرگی را بر دوش دارد که البته از فرمانداران تا دهیاران همگی باید نقش پررنگ را در این حوزه ایفا کنند تا به موفقیت دست یابیم.

معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به تقدیر از دستگاه‌های برتر در زمینه سوادآموزی گفت: در این تقدیرها باید میزان ارتقای شهرستان‌ها در سوادآموزی مد نظر باشد.

حیاتی بیان کرد: اگر منابع مالی که به سوادآموزی استان اختصاص یافته، کفاف نمی‌دهد باید از ظرفیت‌های مالی استان در این زمینه استفاده کنیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار : 1خرداد 98، کد خبر:4624234 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین