پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۱۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۶
معاون رئیس مجلس لبنان ضمن اشاره به روشن شدن نیت غرب از مانع تراشی در مسیر بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان گفت، برخی طرف ها برای تحمیل خواسته خود مبتنی بر ایجاد وطن جایگزین در لبنان منتظر تحولاتی در منطقه هستند.وی در توضیح این مطلب افزود: برخی طرف ها در لبنان در جلوگیری از بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان نقش دارند و به آنان پول و سلاح داده اند.

شعار سال: معاون رئیس مجلس لبنان ضمن اشاره به روشن شدن نیت غرب از مانع تراشی در مسیر بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان گفت، برخی طرف ها برای تحمیل خواسته خود مبتنی بر ایجاد وطن جایگزین در لبنان منتظر تحولاتی در منطقه ای هستند.

"ایلی فرزلی" در تماس تلفنی با این شبکه تاکید کرد، برخی طرف ها در چارچوب یک نقشه عمیق مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری در سوریه، محرک جلوگیری از بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان هستند.

وی در توضیح این مطلب افزود: برخی طرف ها در لبنان در جلوگیری از بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان نقش دارند و به آنان پول و سلاح داده اند.

معاون رئیس مجلس لبنان افزود: پیشنهاداتی در مورد بازگرداندن پناهندگان سوری به کشورشان در مقابل موافقت با اسکان پناهندگان فلسطینی در لبنان مطرح شده و سازمان ملل متحد در تقویت بقای پناهندگان سوری در مناطق مختلف لبنان از جمله زحله نقش دارد و به منظور جلوگیری از انتقال پناهندگان سوری به سایر مناطق، شهرداری زحله را تهدید کرد.

فرزلی با تاکید بر لزوم تسریع هماهنگی بین دولت لبنان و سوریه برای تسهیل بازگشت پناهندگان سوری یادآور شد، نهادهای امنیتی و مقاومت سخت در تلاش برای مقابله با نقشه مربوط به پناهندگان و خفه کردن آن در نطفه هستند.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی چند روز پیش خود خاطرنشان کرد که آمریکا، غرب و برخی کشورهای عربی منطقه خلیج فارس بر مخالفت با بازگشت پناهندگان سوری به کشورشان به دلیل انتخابات سوریه پافشاری دارند.

نصرالله همچنین نسبت به خطر اسکان پناهندگان فلسطینی در لبنان هشدار داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 6 خرداد 98، کد خبر: 479517، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین