پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۸۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
ایالات متحده آمریکا به بشار اسد هشدار داد که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آینده سوریه را به رسمیت نمی‌شناسد، مگر اینکه "رای‌گیری آزادانه، عادلانه و تحت نظارت سازمان ملل متحد" باشد.

شعار سال:به نقل از سوریا نیوز، جفری دی لورنتیس، نماینده معاون سفیر آمریکا در سازمان ملل، مدعی شد: واضح است که دولت سوریه از انتخابات ریاست جمهوری آتی در ماه مه جهت مطالبه ناعادلانه برای مشروعیت اسد استفاده خواهد نمود.
 
وی بر مخالفت دولت بایدن با هر گونه انتخابات "غیرآزاد، غیر شفاف و بدون نظارت سازمان ملل" تاکید کرد. وی گفت: ما همچنان قاطعانه خواهیم گفت که تنها راه، تلاش برای روندی سیاسی است که شرایط مندرج در قطعنامه شورای امنیت را برخوردار باشد.
 
دی لورنتیس بر تعهد ایالات متحده به حفظ جان ۳.۴ میلیون سوری در شمال غربی، ایجاد دسترسی کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل به شمال شرقی از عراق  پس از توقف آن در سال ۲۰۲۰ به درخواست روسیه تاکید کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا  ، تاریخ انتشار: 29  اسفند  1399  ، کدخبر:99122922187 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
0
0
اصلا امریکا چرا باید این همه دخالت در سوریه داشته باشه؟ چرا کشور های دیگه باید برای مردم یک منطقه تصمیم بگیرن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین