پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
پس از اتفاقاتی که منجر به افشای نام یک واسطه معروف شد، این فرد دیگر هیچ حضوری کنار قلعه نویی نداشت اما حالا اوضاع کمی فرق کرده است.

پس از اتفاقاتی که منجر به افشای نام یک واسطه معروف شد، این فرد دیگر هیچ حضوری کنار قلعه نویی نداشت اما حالا اوضاع کمی فرق کرده است.

جذب میثم بائو باعث نگرانی هایی در انزلی شده است چرا که همه می دانند بائو توسط چه واسطه ای به انزلی آورده شده است.

به گزارش بولتن نیوز، امیر قلعه نویی روی دفاع از یکی از همراهانش دوسال قبل خیلی افراط کرد. در صورتی که رسانه ها و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با هزار دلیل و مدرک به سرمربی وقت استقلال می گفتند این فرد سابقه نه چندان خوبی در واسطه گری فوتبال دارد اما سرمربی استقلال مدام تکرار می کرد این حرف ها برای گذشته است و حالا او تغییر کرده. اما ناگهان بحث گرفتن پول از ایمان موسوی از سوی جواد نکونام اعلام شد تا این بار دیگر این فرد واسطه برای همیشه مجبور به ترک امیر قلعه نویی شود. فصل قبل دیگر قلعه نویی به او اجازه حضور در کنار استقلال را نداد و این فرد بیشتر وقتش را در اردوی تیم ملی کشتی گذراند! عکس هایی که او در شبکه اجتماعی تانگو می گذاشت موید این واقعیت بود.

واسطه معروف باز هم به ژنرال نزدیک شد

با این وجود حالا پس از حضور قلعه نویی در انزلی، باز هم زمزمه حضور (م.ع) کنار او شنیده می شود. اگرچه او تا امروز شهامت حضور در تمرین ملوان را نداشته است چرا که کمیته اخلاق از او تعهد گرفته دیگر کنار هیچ تیمی دیده نشود، اما بازیکنان مورد نیاز قلعه نویی از سوی او تامین می شود. میثم بائو که در قضیه ایمان موسوی ناگهان علیه این بازیکن و جواد نکونام شهادت داد و مدعی شد قلعه نویی پاک است حالا به واسطه سفارش این واسطه به انزلی رفته تا در صورت توافق در سن 33 سالگی به تیمی برود که خودش معدن هافبک سازی در فوتبال ایران است!

واسطه معروف باز هم به ژنرال نزدیک شد

بائو در مصاحبه ای که چند روز قبل انجام داد مدعی شد فقط برای کمک به قلعه نویی به انزلی آمده و اگر این مربی با ملوان ادامه ندهد او هم می رود! از همین مصاحبه می شود فهمید واسطه معروف چگونه در حال نرم کردن دل ژنرال است برای خرید این بازیکن بیرون مانده از لیگ پانزدهم!

امید آن می رود مسئولان ملوان مراقب این تحرکات خطرناک کنار تیمشان باشند. فوتبال انزلی و گیلان معدن بازیکن جوان و آینده دار است و خرید یک هافبک پیر بیرون مانده قطعا کمکی به آینده این تیم نمی کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت بولتن ، تاریخ انتشار جمعه 16 مرداد 1394، کد مطلب: 281740 : http://www.bultannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین