پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه برچیدن مدارس خشتی و گلی در کشور از برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است گفت: در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان بیشترین مدارس خشتی و گلی وجود دارد.
شعارسال:داریوش ورناصری صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه نوسازی مدارس همیشه مرهون تلاش‌ها و کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز در سراسر کشور است اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم که از خیرین مدرسه‌ساز تکریم و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه استان کرمان از استان‌هایی است که با کمبود شدید فضای آموزشی روبه‌رو است عنوان کرد: استان کرمان جزو استان‌های آخر کشور از نظر سرانه فضای آموزشی است.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه استان کرمان تعداد دانش‌آموزان قابل توجهی دارد گفت: باید با تامین اعتبارات فضای آموزشی مناسب برای آنها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نوسازی مدارس برای رفع کمبود فضای آموزشی نیازمند مشارکت همه مردم، خیرین و دستگاه‌های اجرایی است افزود: برنامه سازمان نوسازی مدارس کشور در سال 98 کمک برای ارتقای سرانه آموزشی در استان‌های هدف از جمله استان کرمان است.

ورناصری با اشاره به اینکه اعتبار نوسازی مدارس در سال 97 و 98 به همت دولت و مجلس افزایش پیدا کرده و جهش دو تا سه برابری در اعتبارات داشتیم بیان کرد: ضروریست که با تلاش و همت بیشتر از این اعتبارات به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه فضای آموزشی، فناوری و تجهیزات مدارس از مصادیق اجرای سند تحول بنیادین است گفت: طرح مدرسه سبز در کشور در حال اجرا است.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه برچیدن مدارس خشتی و گلی در کشور از برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است عنوان کرد: در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان بیشترین مدارس خشتی و گلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه پروژه‌هایی که توسط خیرین احداث شده در اولویت برنامه‌های نوسازی مدارس در سال جاری است گفت: کمک به نوسازی مدارس در حقیقت کمک به فرزندان خودمان است تا دانش‌آموزان این مرز و بوم در فضاهای بهتری تحصیل علم کنند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار19خرداد 98، کدخبر: 2028076،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین