پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
قوانین عجیب کاروان تیم ملی فوتبال زنان آرژانتین در جریان جام جهانی ۲۰۱۹ باعث جریمه شدن رییس‌جمهور این کشور هم شد.
شعارسال: به نقل ازآس، تیم ملی فوتبال زنان آرژانتین تصمیم گرفت برای خرید یک اسپیکر بلوتوثی به یک روشخاصپول جمع کند تا بتوانند درسفرهادر اتوبوس یا رختکن‌ها به موسیقی گوش کنند.به همین خاطرچند قانون وضع کردند که درصورتتخلف،جریمهپرداخت شود. این قوانین در جام جهانی هم به کار می‌رود.نحوهجریمهتیم فوتبال زنان آرژانتین یکی از موضوعاتخاصجام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه محسوب می‌شود.

تصور کنید که لیونل مسی برایاستفاده ازموبایل در اردوی تیم ملی آرژانتین جریمه شود! این اتفاق  در اردوی تیم زنان آرژانتین رخ می‌دهد اگر مثلاً پیامی درواتساپدهند. این سخت‌ترین قانون برایبازیکناناست که با گذشت زمان کمی آسان‌تر گرفته شد. پیش از ایناستفاده ازموبایل در همه وعده‌های غذایی ممنوع بودامااکنون بازیکنان می‌توانند درعصرانهاز این وسیله استفاده کنند.

در این قوانین،خطاهاهم لحاظ می‌شوند. هر خطای بازیکن ۵۰پسو(یک یورو)جریمه دارد. در آرژانتین با این رقم پولمی‌توان سه لیتر شیر خرید.مسئول جعبه جریمه‌هامی ریام مایورگااست که علاوه بر فوتبالیست بودندکتر تیم نیز است.

جریمه‌ها تنها به کاروان آرژانتین مربوط نمی‌شود و کسانی که از آنها دیدار می‌کنند هم شامل این قوانین می‌شوند. یکی از کسانی که با بیشترین جریمه روبرو شد،مائوریسیوماکری، رییس جمهور آرژانتین بود. او به خاطر تاخیر یک روزهدر دیدار با کاروان تیم ملی زنان مجبوربه پرداخت ۵۰۰پس وشد. آرژانتین که تقریباً حذفش از جام جهانی قطعی شده هنوزپای‌بندبه این قوانین است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انصاف، تاریخ انتشار27 خرداد 98، کدخبر: 174953، www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
چه ربطی به نحست وزیر داره قوانین فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین