پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۰۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، با ابلاغ حکمی اژدر اژدری را به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد منصوب کرد.
شعار سال: اژدر اژدری به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد منصوب شد.

 محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، با ابلاغ حکمی اژدر اژدری را به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد منصوب کرد.

در حکم کلایی خطاب به اژدری آمده است:«با عنایت به دانش، تجارب و شایستگی‌های جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی منصوب می‌شوید. امید است ضمن برخورداری از خرد جمعی و جلب مشارکت همه ذی‌نفعان و با برنامه‌ریزی مناسب و نظارت دقیق بر امور محوله در حوزه مربوطه، بیش از پیش در جهت توسعه همه جانبه شهرداری مشهد مقدس و دستیابی به شهر هوشمند و شهروندمدار گام بردارید.

از خداوند متعال سربلندی و موفقیت شما را در انجام این مسئولیت مهم آرزومندم».

اژدری متولد 1358 و دانش‌آموخته رشته اقتصاد دانشگاه تهران است. وی همچنین معاون شرکت گروه مالی سپهر صادرات و مدیر امور شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بانک شهر بوده است. وی همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت بهنوش ایران را در کارنامه خود دارد.

پیش از این رضا خواجه نائینی به مدت ۲۱ ماه سکاندار این سمت بود که از ۶ ماه پیش به صورت همزمان معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد را نیز برعهده دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:29خرداد1398،کدخبر:147445،khorasan.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین