پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
فرماندار شهرستان زاهدان گفت: نگاه به حاشیه نشینی شهر زاهدان باید به مثابه یک منطقه زلزله زده باشد چرا که مشکلات بسیاری در این مناطق وجود دارد که باید اساسی حل و برطرف شود
شعارسال:فرماندار شهرستان زاهدان گفت: نگاه به حاشیه نشینی شهر زاهدان باید به مثابه یک منطقه زلزله زده باشد چرا که مشکلات بسیاری در این مناطق وجود دارد که باید اساسی حل و برطرف شود.

 ابوذر مهدی نخعی در نشست باز آفرینی پایدار شهری شهرستان زاهدان افزود: حاشیه نشینی در شهر زاهدان یکی از مشکلاتی است که همواره در برطرف کردن آن تلاش شده و حال نتایج خوبی در این باره بدست آمده است .

وی بیان کرد: ۳۰ گروه از مسئولین مختلف طی سالیان متمادی از این مناطق بازدید کرده و با ابراز تأسف سعی در برطرف کردن مشکلات موجود داشته‌اند .

فرماندار شهرستان زاهدان تصریح کرد: مردم نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات و پیشرفت کار دارند و بدون پشتوانه مردم نمی‌توان کاری را جلو برد .

وی گفت: برنامه‌های خوبی برای برطرف کردن مشکلات مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان در نظر گرفته شده که در نوع خود بی نظیر است و در صورت تحقق الگویی موفق برای سایر مناطق کشور خواهد شد .

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست بیان کرد: حاشیه نشینی یکی از موضوعات ویژه در حوزه شهری زاهدان است که سرعتی بسیار فزاینده دارد .

علیم یار محمدی ادامه داد: ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در حوزه حاشیه‌ای شهر زاهدان زندگی می‌کنند مشکلات آموزشی زیادی دارند .

وی تصریح کرد: دولت نگاه ویژه و تلاش‌های بسیاری برای برطرف کردن این معضل در شهر زاهدان دارد و کمیسون های بسیاری در این باره تشکیل شده است .

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های خوبی برای مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان در نظر گرفته شده است که به زودی انجام خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار30 خرداد 98، کدخبر: 98033014650،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
0
0
واقعا از مناطق زلزله زده ام وضعیتشون ناراحت کننده تره اینا باید بهشون رسیدگی بشه ولی هیچ مسئولی هیچ کاری نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین