پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۲۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
استراماچونی در مورد اینکه آیا قول قهرمانی با استقلال را می‌دهد، گفت: می دانم استقلال ۶ سال است موفق به قهرمانی نشده و رسیدن به این مهم دشوار است. امسال استقلال سوم شد و یکسری بازیکنان خارجی رفتند و تعدادی هم تمدید کردند.

شعار سال: آندره استراماچونی در ابتدای صحبت‌هایش در مراسم معارفه خود با اشاره به حضور در ایران گفت: من شنیده بودم ایران کشور بسیار خوب، با مردمانی میهمان نواز و خونگرم است و بسیار خوشحالم که اینجا هستم. خیلی مفتخر و خوشحالم که مسئولیت مهمی را در استقلال دارم. همچنین از سفیر ایتالیا هم تشکر می‌کنم که در این جلسه معارفه من حضور پیدا کرده است.

وی افزود: ایران و ایتالیا دو کشور نزدیک به هم هستند. می دانم تجربه‌های خوبی در ایران پشت سر خواهم گذاشت و همچنین می دانم هواداران و مدیران باشگاه از من می‌خواهند فوتبال ایتالیایی را در ایران به اجرا بگذارم. یکی از دلایلی که موجب شد پیشنهاد استقلال را قبول کنم هوادار این تیم بودند.

استراماچونی در مورد اینکه آیا قول قهرمانی با استقلال را می‌دهد، گفت: می دانم استقلال ۶ سال است موفق به قهرمانی نشده و رسیدن به این مهم دشوار است. امسال استقلال سوم شد و یکسری بازیکنان خارجی رفتند و تعدادی هم تمدید کردند. کار دشواری برای قهرمانی خواهیم داشت. من همیشه رابطه خوبی با هواداران و باشگاه داشتم و نمی‌خواهم قولی دهم که انجامش ندهم. من قول بهتر شدن اوضاع را می‌دهم که شرایط این تیم بهتر شود و موفق تر در بازی‌ها حاضر شود.

وی ادامه داد: من صادقانه بگویم ابتدا در مورد استقلال اطلاعاتی نداشتم اما تلاشم این بود که روز به روز اطلاعتم را بیشتر کنم. امیدوارم با کمک افرادی که در باشگاه هستند به شناخت کافی در مورد شرایط برسم. من همراه خودم سه دستیار حرفه‌ای آوردم و از باشگاه درخواست کردم یک مربی دروازه بان ها، یک انالیزور و یک مربی به ما بدهد و دلیلش هم این است که نیاز دارم یک دستیار ایرانی کنار من باشد تا اطلاعات کافی را از شرایط بدست آورم و همچنین درخواست یک مترجم را هم از باشگاه کرده‌ام.

سرمربی جدید استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شد رحمان رضایی یکی از دستیاران وی خواهد بود، تصریح کرد: با رحمان رضایی در مورد ایران زیاد صحبت کرده بودم اما او در کادر فنی من نیست.

وی ضافه کرد: می‌خواهم با هواداران صادق باشم. به امکانات و فاکتورهایی که برای موفقیت لازم است نیاز داریم و هیچکس نمی‌تواند برای موفقیت قولی بدهد. نمی‌شود که قول قهرمانی داد اما قول می‌دهم پیشرفت داشته باشیم.

استراماچونی در خصوص تاکتیک مورد علاقه خود گفت: نمی‌توانم از الان تاکتیک تیم را مشخص کنم. باید با توجه به توانایی بازیکنان این موضوع را انتخاب و تا زمانی که کار را آغاز نکنیم نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره قبول هدایت استقلال با شفر سرمربی قبلی این تیم صحبت کرده است یا خیر افزود: با شفر صحبت نکردم. او مربی با تجربه‌ای است و خوشحالم از اینکه او در استقلال حضور داشته است.

سرمربی ایتالیایی استقلال در پاسخ به این سوال که از بازیکنان استقلال تا چه حد شناخت دارد و اینکه آیا قرار است بازیکن ایتالیایی به این تیم اضافه می‌شود یا خیر اظهار کرد: فیلم بازیکنان استقلال را دیده‌ام اما مهم این است در تمرینات زیر ذره بین بگیرم. قطعاً بازیکن خارجی خواهیم آورد اما معلوم نیست ایتالیایی باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 30خرداد 98، کد خبر: 83362713، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
0
0
شما قولم بدی باید مطمئن باشی که استقلال هیچ وقت قهرمان نمیشه تا سرور پرسپولیس هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین