پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۸۱۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
دنیای ورزش تورنتو نوشت:استقلالی‌ها مدت‌ها از ارقام سنگین قرارداد برانکو و پرسپولیس انتقاد می‌کردند اما حالا به نظر می‌رسد خیاط در کوزه افتاده است.

شعار سال: سرمربی اسبق اینتر حالا سرمربی استقلال است! فکر کردن به واقعیت این خبر حتی برای خوش‌بین‌ترین هوادار استقلال هم غیرممکن بود اما حالا حقیقت دارد.

اما سرمربی ایتالیایی برای ماندن در ایران چقدر پول می‌خواهد؟ وقتی فرهاد مجیدی گفت به زودی درباره رابطه گران‌قیمت استراماچونی و استقلال افشاگری می‌کند، رسانه‌های ایتالیایی از قرارداد یک میلیون و ششصد هزار یورویی نوشته بودند. در جلسات هیئت مدیره استقلال اما صحبت از هفتصد هزار یورو است. آن هم در حالی که شایعات ابتدایی از توافق ۳۰۰ هزار یورویی خبر داده بودند! ظاهرا قرار نیست قرارداد مرد ایتالیایی آشکار باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 24 خرداد 98، کد مطلب: 1269831:www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین