پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
خبرنگار «فرهیختگان» به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد اشتباه یک صرافی در پرداخت پول استراماچونی باعث حساسیت بانک ایتالیایی به او شده است.

شعار سال: در 24 ساعت گذشته بحث فسخ قرارداد «آندره آ استراماچونی» سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال به مهمترین خبر روز تبدیل شده است، باشگاه استقلال در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد حقوق معوقه استراماچونی قبل از موعد مقرر واریز شده بود ولی به علت مشکلات بانکی در حساب سرمربی اعمال نشده است.

هنوز منابع رسمی اطلاعات دقیقی در این باره نداده‌اند اما خبرنگار «فرهیختگان» به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد اشتباه یک صرافی در پرداخت پول استراماچونی باعث حساسیت بانک ایتالیایی به او شده است.

ماجرا از این قرار است که بدهی استقلال به «استرا» در اختیار یک صرافی ایرانی قرار گرفته بود، این صرافی در اقدامی ناشیانه طی 10 قسط و به صورت پی در پی رقم طلب استراماچونی را به حساب وی واریز می کند.

همین کار کافی بود تا سیستم بانکی ایتالیا به حجم و دفعات واریزی پول حساس شود و حساب مربی ایتالیایی را مسدود کند.

یک کارشناس ارشد بانکی به «فرهیختگان» گفت همانطور که پول مربیان و بازیکنان خارجی دیگر قابل پرداخت است، می‌شد بدون مشکل نقل و انتقال مالی با «استرا» نیز انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان آنلاین، تاریخ انتشار 18 آذر 98، شماره: 34908

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین