پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۸
رئیس سازمان لیگ می‌گوید هیچ پرونده‌ راکدی مربوط سازمان لیگ وجود ندارد و همه پرونده‌ها در حال پیگیری است.

شعارسال: حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ درباره کیفیت برگزاری مسابقات لیگ برتر در دو هفته‌ اخیر اظهار کرد: بازی تبریز بازی خوبی و با نظم خوبی برگزار شد و مشکل خاصی ایجاد نشد.

او درباره گیت‌های ورزشگاه آزادی و نارضایتی تماشاگران از گیت‌های این استادیوم گفت: مشکلات استادیوم‌ آزادی برطرف خواهد شد. ما بعد از مدت‌ها شروع به بهینه‌سازی این استادیوم کردیم و بعد از ۳ ماه نمی‌توان انتظار داشت که تمام اشکالات ورزشگاه حل شود. اما نواقص‌ موجود در آینده حل می‌شود.

بهاروند درباره توپ‌های فصل جدید لیگ برتر گفت: توپ‌هایی که خریدیم، استاندارد بوده و از شرکت معروفی گرفته شده است. ما یک سری توضیحات از شرکت مربوطه خواستیم و این مسائل را به مربیان گزارش خواهیم کرد اما بحثی که وجود دارد این است که توپ قبلی که ما در فصل گذشته آوردیم حدود ۴۰هزار نسخه تقلبی آن روانه بازار شده است و الان به خاطر اینکه فکر کردند توپ‌های قبلی برای این فصل استفاده می‌شود،‌ ۴۰ هزار توپ روی دست‌شان مانده است و علیه این توپ جوسازی می‌کنند اما مربی و بازیکن حق دارند از توپ ایراد بگیرند و ما در حال بررسی هستیم.

او درباره عدم حضور آندره‌آ استراماچونی در نشست‌های خبری و غیبت مربیان در کنفرانس‌های مطبوعاتی گفت: سازمان لیگ بر حسب قوانین، جرایمی را برای عدم حضور مربیان در نشست خبری مد نظر قرار داده است و بعد پرونده آن به کمیته انضباطی می‌رود. در آیین‌نامه مسابقات پیش‌بنی شده که اگر مربی در نشست خبری حضور نداشته باشد،‌ باید چقدر جریمه در مرتبه اول و دوم و بعد چه اتفاقاتی برای او بیفتد.

ریئس سازمان لیگ درباره عدم فیلم گرفتن خبرنگاران در میکسدزون گفت:‌ درباره اینکه خبرنگاران تا چه زمانی نمی‌توانند فیلم بگیرند با کمیته بازاریابی صحبت کنید.

او درباره مراسم برترین‌های لیگ برتر گفت:‌ این مراسم از اینکه به نسبت سال گذشته خلاصه‌تر برگزار شد خیلی بهتر بود اما از اینکه دیر برگزار شد ناراضی هستم. صدا و سیما قرار بود این مراسم را برگزار کند اما مراسم دیر برگزار شد و پخش زنده‌ای هم وجود نداشت.

بهاروند درباره اینکه سازمان لیگ به هتل محل برگزاری مراسم برترین‌های لیگ بدهکار بوده است خاطرنشان کرد:‌ ما بدهکار نبودیم. بحث بر سر آنتن زنده تلوزیون بود که به ما ندادند و به خاطر این مراسم دیر برگزار شد. اصلا این امکان وجود دارد که شما ۱۰۰ میلیون تومان در ساعت ۵ بعد از ظهر بدهی را پرداخت کنی؟

او درباره سهمیه ۱۰ درصد پرسپولیس در بازی مقابل تراکتور گفت:‌ سهیمه پرسپولیس در این بازی زیاد بود اما تماشاگران پرسپولیس کمتر آمده بودند و سکو هم پر نشد.جایگاهی که در نظر گرفته شد می‌توانست پر شود.

رئیس سازمان لیگ درباره اینکه سال ۹۷ برای سازمان لیگ چقدر آورده داشته است گفت: ما شفاف سازی کردیم و کتبا اعلام کردیم اما شک نکنید سال ۹۷ بهترین سال فوتبال ما بوده است چون شرکت‌هایی که حق فوتبال را می خوردند نتوانستند کاری از پیش ببرند. ما هیچ پرونده راکد نداریم و پرونده‌هایی که اسپانسر فوتبال بودند و تبلیغات محیطی دست‌شان بوده در حال پیگیری است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار:8شهریور1398 ، کدخبر: 686747: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین