پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
تماشاگران هنوز هم نمی‌توانند از نصف استادیوم آزادی استفاده کنند.

شعار سال: با شروع رقابت های لیگ برتر،استادیوم آزادی طی هفته اول و دوم این رقابت ها میزبان بازی های تیم های پرسپولیس و استقلال بود و در هر دو مسابقه که در لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی برگزار شد،تماشاگران نمی توانستند در طبقه دوم این ورزشگاه حضور بیابند.

مسئولین سازمان لیگ و مسئولین بلیت فروشی مسابقات که دلیل این امر را آماده نبودن گیت های طبقه دوم عنوان کرده بودند،قول دادند که تا هفته سوم این مشکل برطرف شود اما از ساعاتی قبل بلیت فروشی دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در حالی آغاز شده که همچنان صندلی های طبقه دوم در دسترس نیستند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که استادیوم آزادی باید روز یکشنبه 31 شهریور پذیرای شهرآورد تهران باشد و در آن مسابقه قطعا دیگر نمی شود به بهانه آماده نبودن گیت ها تماشاگران را فقط در طبقه اول آزادی متمرکز کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 22 شهریور 98، کد مطلب: 1299081: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین