پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
پرسپولیسی ها روزهای سختی را سپری می کنند. از جدایی برانکو ایوانکوویچ تا مشخص نبودن وضعیت ستاره ها برای فصل آینده و همچنین عدم انتخاب سرمربی جدید همه و همه پرسپولیسی ها را در فاصله یک ماه تا آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر نگران کرده است.
 شعار سال: پیشکسوتان تیم پرسپولیس با نگرانی اتفاقات پیرامون این باشگاه را دنبال می‌کنند.
قرار بود برانکو تا ابد بماند؟
 پرسپولیسی ها روزهای سختی را سپری می کنند. از جدایی برانکو ایوانکوویچ تا مشخص نبودن وضعیت ستاره ها برای فصل آینده و همچنین عدم انتخاب سرمربی جدید همه و همه پرسپولیسی ها را در فاصله یک ماه تا آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر نگران کرده است. این تیم البته یکی دو روزی است که تمریناتش را زیرنظر کریم باقری آغاز کرده اما تا وقتی که سرمربی جدید مشخص نشود،قطعا کشتی پرتلاطم سرخ ها آرامش نخواهد یافت.

پیشکسوتان و قدیمی های پرسپولیس هم این روزها با حساسیت اتفاقات پیرامون باشگاه را دنبال می کنند و هرکدام نظرات خاص خود را در مورد شرایط پرسپولیس دارند.

عباس انصاری فرد: برانکو مگر قرار بود تا ابد در پرسپولیس بماند؟

عباس انصاری فرد از جمله مدیران عامل باشگاه پرسپولیس است که بحران های زیادی را در دوران تصدی گری خود تجربه کرده است. او در پیچیده ترین شرایط ممکن، مدیر باشگاه بود و با بدهیهای گسترده و شرایط خاص، از این تیم کنار گذاشته شد. با این حال، انصاری فرد به حمایت از ایرج عرب پرداخت و اعتقاد دارد اگر هواداران از این مدیر حمایت نکنند، پرسپولیس ضربه می خورد. او در ابتدا گفت: «این همه شلوغ کاریهایی که انجام شد، دلیل خاصی دارد. این طور نیست که یکسری هوادار بیایند و علیه عرب شعار بدهند. مطمئن باشید خط و ربط هایی وجود داشت و برخی آتش بیار این معرکه بودند.»

او اضافه کرد: «ما هم در پرسپولیس کار کردیم و با فضا و شرایط کاملا آشنا هستیم. می دانیم هیچ اتفاقی بدون هماهنگی های قبلی و خط دهی های پشت پرده رقم نمی خورد. حالا همین فشارها را روی عرب می آورند تا استعفا بدهد. دلیلش هم مشخص است؛ نفع یکسری با حضور عرب به خطر افتاده و می خواهند به بهانه جداییبرانکو، او را از سر راه شان بردارند. من نه حامی عرب هستم و نه مخالف او، فقط به هواداران می گویم فریبیکسری مسائل را نخورند. الان کوبیدن عرب اصلا به صلاح باشگاه نیست چون او باید تصمیمات مهم را اتخاذ کند و اگر تمرکز نداشته باشد، قوز بالای قوز می شود.» از انصاری فرد در مورد آینده تیم در فصل نوزدهم نیز پرسیدیم که گفت: «یک طوری رفتار می کنند که انگار برانکو به آنها قول داده بود تا ابد در پرسپولیس بماند. این مربی ، خیلی خوب بود و عملکرد بی نظیری داشت اما یک روز آمد، یک روز هم باید می رفت. چرا می خواهیم این مسائل را کتمان کنیم؟برانکو کاری که باید برای پرسپولیس انجام می داد را پشت سر گذاشت. هیچکس به این آسانی شبیه به برانکونمی شود اما باید قبول کنیم او از تیم جدا شده و به هر دلیلی، دیگر این مربی روی نیمکت نیست. حالا دو راه وجود دارد، یا زانوی غم بغل بگیریم و به عرب حمله کنیمیا به حمایت از عرب بپردازیم و به فکر ساختن آینده باشیم. فکر می کنم هواداران باید راه دوم را انتخاب کنند تا تیم لطمه های بیشتر از این نخورد.»

رضا جباری: نگران پرسپولیس هستم

رضا جباری هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت این باشگاه در فصل نوزدهم و شروع دوران بعد از برانکوایوانکوویچ گفت: «واقعیت این است که من هم مثل هواداران، نگران وضعیت پرسپولیس هستم. دوست ندارم از حالا آیهیأس بخوانم ولیواقعا کار برای همه ارکان تیم و باشگاه به خصوص بازیکنان سخت می شود. احساس می کنم وضعیت به صورت کلی با گذشته متفاوت خواهد بود و این اصلا خوب نیست.»

جباری اضافه کرد: «البته یکسری امیدواری ها برای مان وجود دارد از جمله اینکه هواداران پرسپولیس همیشه در کنار تیم هستند و باید این بار هم به پیشرفت تیم کمک کنند. من فکر می کنم اگر پرسپولیس دچار هر بحرانی شود، این هواداران هستند که تیم را نجات می دهند و آنها باید در فصل آینده، بیش از گذشته به پرسپولیس کمک کنند. اگر این اتفاق رخ بدهد، وضعیت بهتر خواهد شد و پرسپولیس دوباره به عنوان یک مدعی به بازی ها برمی گردد اما اگر هواداران، نقش خود را نپذیرند و تیم را ترک کنند، اصلا نباید منتظر درخشش دوباره تیم باشیم.»

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:7تیر1398،کدخبر:1274392،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
کاش برانکو برای همیشه می موند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین