پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۵۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بخشی از صحبت های آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال در این جلسه راجع به مقررات انضباطی لیگ نوزدهم به صورت تقطیع شده در رسانه ها منعکس شد.

شعارسال: بدنبال پخش اظهارات رییس فدراسیون فوتبال درباره محرومیت خبرنگاران، عبدالحمید احمدی در این باره گفت: موضوع جلسه پیشگیری کاهش خشونت در ورزشگاهها و گزارش اقدامات انجام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای ذی ربط بود.

وی ادامه داد: بخشی از صحبت های آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال در این جلسه راجع به مقررات انضباطی لیگ نوزدهم به صورت تقطیع شده در رسانه ها منعکس شد که واکنش همکاران رسانه ای را به همراه داشت.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: طبعا این جانب به عنوان معاون وزیر و رییس انجمن ورزشی نویسان ایران در مقام توضیح یا پاسخ درباره سخنان رییس فدراسیون فوتبال نبوده و نیستم لکن این که ادعا شده موارد مطرح شده راجع به محرومیت خبرنگاران همراه با تایید از سوی اینجانب بوده است به هیچ وجه صحیح نبوده و نه در جلسه فوق و نه در هیچ موقعیت دیگر با محرومیت خبرنگاران و اصحاب رسانه همراه و هم رأی نبوده ام.

احمدی درباره حمایت های معاونت فرهنگی از مجموعه وزین رسانه های ورزشی کشور گفت: به گواه همکاران و برای نظم بخشیدن و تسهیل حضور همکاران رسانه ای در مجموعه رویدادهای ورزشی داخلی و خارجی انجام شده در سالیان اخیر و ساماندهی وضعیت رسانه ای لیگ برتر فوتبال و به ویژه لیگ نوزدهم تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته ام و امیدوارم با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این مهم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در جلسات متعدد هفته های اخیر در جهت تأمین شرایط بهتر کاری برای همکاران رسانه ای محقق شود.

وی در پایان با تاکید بر حق نقد و سئوال برای رسانه ها گفت: امیدوارم در اظهارنظرها و نقدها که حق مسلم اهالی رسانه است از دایره حق و انصاف خارج نشویم و همواره بر مدار آن حرکت کنیم که بطور قطع رضایت خلق و خالق را به همراه خواهد داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:5شهریور1398 ، کدخبر: 890068: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین