پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تعدادی از معلمان و فرهنگیان مقابل مجلس تجمع کرده‌اند و انتظار از هیئت رئیسه و یا مجلس و یا کمیسیون آموزش آن بود که به میان آنها رفته و مشکلاتشان را بشنوند.

شعارسال: «محمدرضا صباغیان» افزود: معلمان حمایتی مشکلات زیادی دارند و با یکی از آنها صحبت کردم به من گفت که ۲۲ روز بیمه برای او تایید می شود و حتی حقوق شان را هم چند ماه است که دریافت نکرده‌اند و هر لحظه امکان اخراج آنها وجود دارد.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس تصریح کرد: با یکی دیگر از این معلمان تجمع کرده که صحبت کردم او به من گفت که به دلیل کاهش ۱۰۰ هزار تومانی رقم قراردادش نسبت به سال قبل او را اخراج کرده‌اند.

وی اظهار داشت: به نظر می‌رسد برخی از معلم ها در بردگی نگه داشته می‌شود.

صباغیان در تذکری به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه لیست اسامی واردکنندگان گوشت را منتشر کرده است ولی ای کاش نام مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره این شرکت‌ها هم منتشر می‌شد تا مردم آنها را بشناسند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت حکیم مهر، تاریخ انتشار: 2تیر1398 ، کدخبر: 50013: www.hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین