پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲
اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از هزینه‌های جاری برای امر پیشگیری و مبارزه با موادمخدر در استان خبر داد و گفت: به طرح‌های ارائه شده در این حوزه، پس از بررسی با اولویت‌بندی جهت اجرا بودجه اختصاص داده می‌شود.
شعار سال:استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از هزینه‌های جاری برای امر پیشگیری و مبارزه با موادمخدر در استان خبر داد و گفت: به طرح‌های ارائه شده در این حوزه، پس از بررسی با اولویت‌بندی جهت اجرا بودجه اختصاص داده می‌شود.
۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با مواد مخدر اختصاص یافت
 اقبال عباسی در همایش گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر در چهارمحال و بختیاری از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از هزینه‌های جاری برای امر پیشگیری و مبارزه با موادمخدر در استان خبر داد و گفت: این اعتبار جهت اجرای طرح‌های مطالعه شده و مصوب در کارگروه‌های ستاد مبارزه با موادمخدر در زمینه پیشگیری، مبارزه و مقابله است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید خانواده‌ها را از عواقب خطرناک اعتیاد آگاه کرد تا همه برای مقابله با مصرف مواد مخدر حساس شوند و برای حل این معضل باید مبارزه با موادمخدر را اجتماعی کنیم.

عباسی بر این نکته اذعان کرد که دولت تدبیر و امید اعتقاد عملی و راسخ بر موضوع اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر دارد و بر ادامه این راهکار و راهبرد همچنان تأکید کرده است.

وی ادامه داد: باید مطالبه عمومی برای موضوع مبارزه با موادمخدر در بین آحادجامعه شکل بگیرد؛ نباید اجازه دهیم برای توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان موادمخدر حیاط خلوت ایجاد شود، قطعا فراگیر شدن مبارزه با موادمخدر در جامعه تأثیر بسیار بالایی دارد.

استاندار اضافه کرد:مشارکت مجموعه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در بخش مقابله و مبارزه با مواد مخدر از جمله موارد مهم و موکد بوده و هست زیرا داشتن جامعه سالم و عاری از هرگونه آسیب اجتماعی یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان و دلسوزان نظام به شمار می‌رود.

عباسی با تأکید بر اینکه استکبار جهانی جهت ضربه زدن به کشور به‌دنبال اعتیاد اقشار مختلف به‌ویژه جوانان است، عنوان کرد: استکبار جهانی از جوانان متدین، باسواد، شجاع و توانمند واهمه دارد، بنابراین در تلاش است با موضوعاتی از جمله اعتیاد به این قشر ضربه بزند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه آموزش‌های پیشگیری و پژوهشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی اولویت بسیار مهمی است.

عباسی اضافه کرد: به طرح‌های ارائه شده در حوزه مبارزه با موادمخدر پس از بررسی و تصویب، با اولویت‌بندی جهت اجرا بودجه اختصاص داده می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:4تیر1398،کدخبر: 862440،www.borna.news
اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
باید خانواده‌ها را از عواقب خطرناک اعتیاد آگاه کرد تا همه برای مقابله با مصرف مواد مخدر حساس شوند و برای حل این معضل باید مبارزه با موادمخدر را اجتماعی کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین