پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: برای اینکه یک یا چند محصول را بتوانیم سوغات لرستان بنامیم باید ضمن شناسایی ظرفیت‌ها، در راستای برندسازی و تبلیغ محصولات تلاش داشته باشیم.

شعار سال: امین قاسمی بیان کرد: فروش سوغات به مسافرانی که به دیدار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی لرستان آمده‌اند، یکی از راه‌های درآمدزایی و ایجاد اشتغال در استان است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سالیان گذشته مانور زیادی در حوزه معرفی سوغاتی‌های لرستان صورت نگرفته است، افزود: متاسفانه در خیابان‌های شهرخرم‌آباد، نان برنجی بیش از از تمامی سوغاتی‌هایی مانند برساق، کلوا، کشک، جگروز، ترخینه، عسل، شیره، گوشت، سبزی‌های کوهی، ماشته، گلونی، کلاه نمدی، کمانچه و ورشو یافت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان اظهار کرد: برای اینکه یک یا چند محصول را بتوانیم سوغات لرستان بنامیم ابتدا بایستی بررسی کنیم که کدام موارد از ظرفیت بالاتری برای برند سازی برخوردار هستند سپس تمامی توان تبلیغاتی و برندسازی خود را به آن محصولات اختصاص دهیم.

قاسمی با اشاره به اینکه به تازگی حرکت‌های خوبی در حوزه برندسازی سوغاتی‌ها و صنایع دستی استان صورت گرفته است، تصریح کرد: باید آنچنان در این حوزه کار کنیم که اگر از هر لرستانی پرسیده شود سوغاتتان کدام است بتوانیم پیش‌بینی کنیم اول به کدام مورد اشاره می‌کند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه برندسازی صنایع دستی و سوغات استان امیدواریم در آینده‌ای نه چندار دور در این حوزه دستاوردهای مناسبی کسب کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 4 تیر 98، کد مطلب: 13980404000019:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین