پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اصلاح ساختار بودجه چهار محور مشخص شد که درآمدهای پایدار جایگزین نفت می‌شود.
شعار سال:رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اصلاح ساختار بودجه چهار محور مشخص شد که درآمدهای پایدار جایگزین نفت می‌شود.
درآمدهای پایدار جایگزین نفت می‌شود
 محمدباقر نوبخت درباره جلسه غیرعلنی مجلس در خصوص اصلاح  ساختار بودجه‌ریزی کشور اظهار کرد: برای اصلاح ساختار بودجه چهار محور مشخص شد که عبارتند از درآمدهای پایدار که جایگزین نفت می‌شود؛ بخش هزینه‌هایی که از آن به عنوان هزینه‌های کارآمد یاد می کنیم؛ بخش ثبات‌سازی در اقتصاد برای توسعه و نهایتاً اصلاح نهادی نظام بودجه‌ریزی کشور.

وی افزود: ۹ بسته برای این امر تعریف شد که هر یک از این بسته‌ها نیز تعدادی برنامه دارد و در جلسه شورای عالی هماهنگی قوا به تصویب رسید و امروز در مجلس ارائه شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد: مقرر شد برای چگونگی اجرای این محورها از طریق پروژه‌ها، برنامه‌ها و اقدامات پیشنهادی، توافقی فی‌مابین دولت و مجلس صورت گیرد.

نوبخت همچنین درباره ایده تدوین بودجه دو سالانه نیز توضیح داد: برای پایداری بودجه و تصمیمات، مقرر شد افق پیش‌بینی را برای منابع و مصارف به صورت دوساله در نظر بگیریم تا با یک اطمینان بیشتر نسبت به آینده تصمیم‌گیری داشته باشیم.

وی گفت: این امر جزء ابلاغیه مقام معظم رهبری بود که بودجه دوساله شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:23تیر1398،کدخبر:404364،ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
کاش هیچ وقت نفت نداشتیم حداقل مجبوریم دنبال راه های بهتری برای درامدزایی باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین