پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۲۰۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امیدواریم طرح ساماندهی آموزش عالی که مهم‌ترین هدف آن مأموریت گرا کردن دانشگاه‌هاست، مهر ۹۸ اجرایی شود.
شعارسال: منصور غلامی با اشاره به طرح ساماندهی آموزش عالی اظهار کرد: این طرح اهداف مختلفی دارد که مهم‌ترین آن مأموریت محور کردن دانشگاه‌هاست.

وی افزود: در طرح ساماندهی آموزش عالی، ارتقای کیفیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است که به‌صورت ویژه‌ای بر روی آن کار کرده‌ایم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بابیان اینکه امیدواریم طرح ساماندهی آموزش عالی در مهر ۹۸ اجرایی شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح از مشاوره‌های کارشناسان خبره حتماً استفاده خواهیم کرد.

غلامی خاطرنشان کرد: ساماندهی آموزش عالی جزو مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه ششم است که با پیگیری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نقطه خوبی رسیده است و احتمال دارد که در جلسه آتی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، گزارش ما در خصوص ساماندهی آموزش عالی مطرح شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 25 تیر 1398 ، کدخبر: 404774 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
آموزش عالی ایران از بهم ریخته ترین سازمان هاست که تبدیل به جنگلی شده برای خودش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین