پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۵۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
کامران اصغری مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران گفت: شغل دکل‌بندی در کل کشور از مشاغل سخت و زیان‌آور شد و تعهدات برابر با این قانون با افراد شاغل و بازنشسته انجام می‌شود.
شعار سال: مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران گفت: شغل دکل‌بندی در کل کشور از مشاغل سخت و زیان‌آور شد و تعهدات برابر با این قانون با افراد شاغل و بازنشسته انجام می‌شود.

کامران اصغری امشب در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کار، تعاون و رفاه اجتماعی که در سالن اجتماعات فرماندار نکا اظهار کرد: دکل‌بندان گلوگاه در مقطعی شاغل شدند و سالیان سال است که به این اشتغال مبادرت دارند و باید حق و حقوق این افراد دیده شود.

وی افزود: با تلاش‌های مختلف انجام شده در طول سال‌های مختلف و از جمله در سال‌های اخیر، دکل‌بندی در زمزه مشاغل سخت و زیان‌اور قرار گرفته است و و مشکلات این قشر حل و فصل می‌شود.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه بیمه دکل‌بندان گلوگاهی برعهده شرکت تعاونی دکل‌بندان است؛ یادآور شد: این شرکت با تعداد اعضایی که دارد تأسیس شد و توانسته در مدت کوتاه عمر خود خدمات مختلفی به افراد ارائه کند که از جمله خدمات بیمه‌ای از مهمترین خدمات است.

اصغری اضافه کرد: در بخش بیمه دکل‌بندان، پیمانکاران حق بیمه را به نام شرکت واریز و شرکت براساس تعهدی که نسبت به افراد دارد برای اعضا و دکل‌بندان حق بیمه پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: براساس این قرارداد، همه دکل‌بندان بیمه خواهند شد و اینطور نیست که فردی که در اهواز و یا نقاط دیگر کشور بیمه است و اهل گلوگاه است؛ بیمه وی از سوی شرکت پرداخت نشود؛ بلکه همه از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جذب 100 درصدی تسهیلات روستایی شرق مازندران در سال گذشته تصریح کرد: در این بخش شرق مازندران پیشتاز بوده است و شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه اعتبارات مناسبی جذب کردند.

اصغری با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به مشاغل خانگی هم یادآور شد: در این بخش سال گذشته اعتبارات استان مازندران 28 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است و این در حالیست که این مبلغ امسال به 5 میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است و جوابگوی سیل عظیم متقاضیان نیست.

وی گفت: تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از موارد مهمی است که در دستور کار است و در رابطه با واحدهای تولیدی، ایجاد اشتغال در این واحدها برعهده ما یا تأمین اجتماعی نیست و براساس روالی که از گذشته‌های دور به عنوان مثال رد نیروگاه و سیمان بوده است؛ ادامه دارد و ما دخل و تصرفی در جذب نیروها نداریم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ،تاریخ انتشار:27تیر1398،کدخبر:3980427184،www.alef.ir







اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
شاید باید جز مشاعل پر خطر هم عنوان بشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین