پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۲۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
معاون وزیرآموزش و پرورش طی نامه‌ای خطاب به خودش درخواست تامین هزینه‌های تحصیل خود را مطرح می‌کند که نهایتاً مورد موافقت قرار می گیرد!

شعارسال :به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، چندی پیش موضوعحقوق نامتعارف یکی ازمعاونان وزارت آموزش و پرورش در رسانه‌ها منتشر شد.

بر اساس حکم کارگزینی،میزان حقوق دریافتی یکی از معاونان فعلی وزارت آموزش‌ و پرورش در هر ماه معادل 20 میلیون و 80 هزار تومان است و این رقم بدون احتساب ساعات اضافه کار این معاون است.

این در حالی است که هم‌اکنون دولت حقوق‌‌های 2.5 تا 5 میلیون تومانی را 18 درصد افزایش داده است.

اما از همین شخص، اسناد جدیدی مبنی بر کمک یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش برای تامین هزینه‌های تحصیلی وی منتشر شده است، بر این اساس معاون وزیر آموزش و پرورش در رشته علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) قبول می‌شود.

وی در همین زمینه به رئیس یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش یعنی خودش نامه‌ای تنظیم کرده و طی آن خواستار تامین هزینه های تحصیلی خود می شود.

بر اساس مستندات موجود معاون وزیر آموزش و پرورش که خود نامه درخواست تامین هزینه های دانشگاه را خطاب به رئیس این سازمان (یعنی خودش!) می زند نهایتاً زیر نامه پاراف کرده و دستور می دهد که اداره رسیدگی و اعتبارات این سازمان برای دریافت نامه و پرداخت شهریه اقدام کند.

نهایتاً اداره رسیدگی و اعتبارات این سازمان ذیل دستور او عنوان می‌کند که از محل خارج از منابع اقدام می‌شود. بر اساس درخواست معاون وزیر مبلغ کل درخواست و قرارداد را برای مرحله اول یک ۱۲۰ میلیون ریال پرداخت فیش واریزی را به دفتر معاونت آموزشی ارسال کرد و همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در وجه از حساب جاری بانک ملی شعبه دانشگاه تربیت معلم پس از عقد قرارداد و قبل از شروع دوره پرداخت کرد.

*کمک 22 میلیونی برای کمک هزینه تحصیل از جیب بیت‌المال!

در بخش زیر مدارک و مستندات مربوط به نامه درخواست معاون وزیر آموزش و پرورش به همراه فیش های واریزی برای هزینه تحصیلی آمده است:







*حق ماموریت 9 میلیونی در فیش حقوقی

*بر اساس مستند دیگری، مبلغ 9 میلیون و 132 هزارتومان با عنوان فوق‌العاده مدیریت و حق ماموریت از تاریخ 1 خردادماه سال جاری به فیش حقوقی وی اضافه شده است که تصویر دستور آن در بخش زیر آمده است:

* همچنین حکم کارگزینی این فرد و حقوق 20 میلیون تومانی او البته بدون احتساب اضافه کار در بخش زیر آمده است:

 کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرده و قرار است در نشست کمیسیون این مسئله را مورد رسیدگی قرار دهد.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار30تیر 98،کدخبر: 13980429001182، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
این حقوق های نجومی قرار نیست که تمام بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین