پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
برخی رسانه ها از پیوستن مزدک میرزایی به شبکه ایران اینترنشنال خبر داده اند. این خبر هنوز رسما تایید نشده اما مانند بمب در محافل خبری ترکید. مزدک میرزایی احتمالا مقبول ترین گزارشگر سیما بعد از عادل فردوسی پور بود که او نیز به مانند عادل در ماه های اخیر بسیار کم کار شده بود. اما چه شد که نفرات اول و دوم گزارشگری کشور ناگهان از صداوسیما طرد شدند؟ ریشه ماجرا را شاید بتوان در مدیریت این روزهای شبکه سوم سیما جستجو کرد؛ علی فروغی.
شعار سال:برخی رسانه ها از پیوستن مزدک میرزایی به شبکه ایران اینترنشنال خبر داده اند. این خبر هنوز رسما تایید نشده اما مانند بمب در محافل خبری ترکید. مزدک میرزایی احتمالا مقبول ترین گزارشگر سیما بعد از عادل فردوسی پور بود که او نیز به مانند عادل در ماه های اخیر بسیار کم کار شده بود. اما چه شد که نفرات اول و دوم گزارشگری کشور ناگهان از صداوسیما طرد شدند؟ ریشه ماجرا را شاید بتوان در مدیریت این روزهای شبکه سوم سیما جستجو کرد؛ علی فروغی.

اما چه شد که نفرات اول و دوم گزارشگری کشور ناگهان از صداوسیما طرد شدند؟  ریشه ماجرا را شاید بتوان در مدیریت این روزهای شبکه سوم سیما جستجو کرد؛ علی فروغی.

ویدیوی زیر را تماشا کنید.
تعداد بازدید : 50

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ انتشار:2 مرداد1398،کدخبر:491265،www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین