پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۷۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
یکی از روزنامه نگاران ورزشی ایرانی مقیم خارج از کشور نیز با انتشار توییتی به مزدک میرزایی خوش آمد گفت.یک منبع آگاه تایید کرد که مزدک میرزایی با ترک صداوسیما، به خارج از کشور رفته است. وی افزود: مزدک میرزایی قصد دارد با یکی از رسانه های خارجی همکاری کند. حتی نزدیک ترین افراد به مزدک نیز از این برنامه او خبری نداشتند و مطلع نبودند. مزدک فرد کم حرف و بسیار محافظه کاری بود. مدتی بود که خبری از مزدک نبود اما هیچ کسی حدس نمی زد چنین اتفاقی بیفتد.

شعار سال: یک منبع آگاه تایید کرد که مزدک میرزایی با ترک صداوسیما، به خارج از کشور رفته استوی افزود: مزدک میرزایی قصد دارد با یکی از رسانه های خارجی همکاری کند. حتی نزدیک ترین افراد به مزدک نیز از این برنامه او خبری نداشتند و مطلع نبودند. مزدک فرد کم حرف و بسیار محافظه کاری بود. مدتی بود که خبری از مزدک نبود اما هیچ کسی حدس نمی زد چنین اتفاقی بیفتد.

او ادامه داد: با شناختی که از روحیات مزدک دارم بعید نیست او به سرعت به کشور بازگردد.

این منبع آگاه ادامه داد: با توجه به اینکه میزرایی برنامه های متعددی را در سیما به عنوان تهیه کننده، حضور داشته است، برخی شایعات مبنی بر احتمال خارج کردن آرشیو مستندات، برنامه ها و گزارش های تصویری از کشور توسط او قوت گرفته است.

از شبکه ماهواره ای "ایران اینترنشنال" به عنوان مقصد این گزارشگر نام برده می شود.

خبر رفتن مزدک میرزایی از ایران از دوشنبه شب منتشر شد و یکی از روزنامه نگاران ورزشی ایرانی مقیم خارج از کشور نیز با انتشار توییتی به مزدک میرزایی خوش آمد گفت. این توییت باعث شد شایعات در این باره تقویت شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصرایران، تاریخ انتشار 1 مرداد 98، کد خبر: 680430 ، www.asriran.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین