پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
یکی از اتفاقات قابل تأمل، حمایت برخی از اهالی صداوسیما از یک مجری فراری و سقوط‌ کرده به دامان رسانه‌های ضدایرانی است!
شعار سال : با گذشت چند روز از عزیمت مزدک میرزایی به خارج از کشور، این اتفاق همچنان بازتاب‌ها و واکنش‌های بسیاری درپی داشته است. یکی از این بازتاب‌ها، حمایت برخی از همکاران میرزایی از اقدام وی در خروج از کشور و پیوستن به رسانه‌ای وابسته به رژیم آل‌سعود است؛ رسانه‌ای که یکی از محورهای فعالیتش، تجزیه ایران محسوب می‌شود. حتی برخی پا را از همدلی با این مجری فراتر گذاشته و به وی حق داده‌اند! این درحالی است که اقدام وی یک خیانت و وطن‌فروشی آشکار به‌حساب می‌آید و قابل توجیه نیست.


با این حال، این شرایط فرصتی برای رسانه ملی، درجهت شناخت بهتر نیروهای این سازمان است. به‌نظر می‌رسد که مرکز صیانت و نیز مرکز گزینش صداوسیما باید به رصد بازتاب‌های مهاجرت مزدک میرزایی بپردازد تا افرادی که قابلیت و استعداد تکرار اقدام میرزایی را دارند بهتر بشناسد.


گفتنی است مزدک میرزایی بخشی از پول صداوسیما را بابت مستند ساخته نشده و تعدادی از فیلم‌های آرشیوی رسانه ملی را به لندن منتقل کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  وبسایت مشرق ، تاریخ انتشار 5 مرداد 98، کد خبر: 978590، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
وقتی قدرش را نمیدونن مجبورن که برن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین