پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: علاوه بر هتل خوب و چند ستاره باید هتل ارزان‌ قیمت با سرویس‌دهی قابل قبول در شیراز ساخته شود.

شعارسال : محمودرضا طالبان با قدردانی از تمام فعالان حوزه گردشگری که با تمام مشکلات این تنور را گرم نگاه داشته‌اند، اظهار داشت: زمانی بحث می‌شد که کمیسیون گردشگری شورا شاید چندان نتواند کاری پیش ببرد اما در عمل دیدیم همین که شورا این عنوان را ایجاد کرد خود توجه مدیریت شهری به این مقوله را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نگاه استراتژیک در مقوله گردشگری مورد تاکید بزرگان استان است، افزود: شهرداری شیراز در بحث گردشگری اقدامات بسیار خوبی انجام داده است اما اگر بناست گردشگری در شیراز به نتیجه مطلوب منتهی شود باید در این حوزه نگاه راهبردی وجود داشته باشد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه مصوبه 11ماده‌ای شورا در بحث گردشگری تکرار وظایف شهرداری بود، خاطرنشان کرد: مطالبه شورا این بود که پارک‌سازی، پل‌سازی و تمام اقدامات عمرانی با نگاه و توجه ویژه به راهبرد گردشگری انجام شود.

طالبان تصریح کرد: از سویی مناسب است شهرداری در حوزه گرامیداشت مفاخر و برگزاری یادروزها برای ارتقای برنامه یادروزها به طور جدی‌تری وارد شده و این مسائل در بودجه لحاظ شود.
وی با اشاره به اینکه شیراز باید تعداد قابل قبولی هتل چند ستاره داشته باشد، بیان کرد: در کنار آن باید در شیراز علاوه بر هتل خوب، هتل ارزان قیمت با سرویس دهی قابل قبول احداث شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، عنوان کرد: این قابلیت وجود دارد که با ارائه بسته‌های حمایتی، مسافرخانه‌های شیراز به هتل‌های ارزان تبدیل شوند تا بتوان جذب گردشگر را افزایش داد.
طالبان با بیان اینکه ورود گردشگر به شیراز خوب است و رونق اقتصادی ایجاد می‌کند اظهار داشت: با وجود رونق اقتصادی، درآمد بلند مدت عاید شهرداری می‌شود اما مهم است که با تدابیری مناسب، شهرداری از مقوله گردشگری درآمد مستقیم نیز داشته باشد.

وی گفت: حمایت شورای اسلامی و شهرداری شیراز از گردشگری یک فرصت تکرار نشدنی است که باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری پانا ، تاریخ انتشار چهارشنبه 60 آبان 1394 ، کد مطلب : 416094 : www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین