پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
امام‌جمعه رشت با تأکید بر انتخاب استانداری مؤمن و باانگیزه برای گیلان گفت: نباید وضعیت استانداری گیلان هم‌چون شهرداری بلاتکلیف بماند و وزیر کشور هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین استاندار برای گیلان اقدام کند.

شعارسال: آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با اشاره به بزرگداشت عملیات مرصاد در پنجم مرداد اظهار کرد: دشمن با به کارگیری منافقان آخرین تیر و ترکش خود را علیه ملت مسلمان خالی کرد در حالی‌که ملت ایران مقاوم تر و مستحکم تر مسیر پیشرفت خود را ادامه داد.

وی با اشاره به حادثه خونین سال ۶۶ توسط آل سعود در عربستان گفت: به فرموده امام ما انتقام خود را از آل جهود خواهیم گرفت هر چند ما تاکنون نگرفته‌ایم اما خدا توسط یمن انتقام خونریزی آل جهود را خواهد گرفت.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه آینده فلسطین به نفع ملت تغییر خواهد کرد، بیان کرد: امروزه ۹۰ درصد ملت مقاوم‌ فلسطین جوان هستند و افول رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

فلاحتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال نابودی است، گفت: حدود پنج میلیون نفر از کشورهای دیگر توسط رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی لشکرکشی کرده‌اند در حالی که افول آن‌ها حتمی است.

وی با بیان اینکه نباید وضعیت استانداری گیلان هم‌چون شهرداری بلاتکلیف بماند، افزود: استاندار گیلان باید انقلابی، مردمی بوده و انگیزه کار در گیلان داشته باشد و هر چه سریع‌تر وزیر کشور نسبت به تعیین استاندار بشتابد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به موضوع حجاب و تلاش دستگاه‌ها برای مقابله با آن تصریح کرد: ما از برادران، پدران و همسران میخواهیم در کنار تلاش دستگاه‌ها کمک کنند تا حجاب و عفاف در زنان و دختران و نیز غیرت مردان افزایش پیدا کنند.

فلاحتی با تأکید بر حفظ سواحل دریای خزر از هرگونه فساد و دخل و تصرف اراضی بیان کرد: نباید در اجاره سواحل به منظور سالم‌سازی کل مالکیت سواحل به سرمایه‌گذاران واگذار شود تا فردا عده‌ای ادعای مالکیت کنند.

وی با تأکید بر اقدام عاقلانه و هوشمندانه در تصمیم‌گیری‌ها گفت: نباید مسؤولان ما همچون شاهان ایران در گذشته تصنینی بگیرند که آیندگان آنها را لعن و نفرین کنند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های موجود در کشور همچون رانت و دزدی افزود: مسؤولان در برابر مردم مسؤول هستند و ما اجازه نمی‌دهیم با دادن این همه شهید جامعه ما محل مفسدان و هنجار شکنان شود.

فلاحتی با بیان اینکه یکی از روش‌های تربیت فرزندان الگوسازی درست است، گفت: پیامبر اکرم (ص) اسوه حسنه و بزرگ‌ترین الگوساز بشریت است.

وی تربیت فرزندان را یکی از تأکیدات اسلام برشمرد و بیان کرد: کودک از پنج ماهگی پس از تولد تلاش می‌کند از الگوهای پیرامون خود تقلید کند و تمام رفتار و کردار والدین و اصحاب خانواده را الگو قرار می‌دهد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به تقلید آگاهانه و نا آگاهانه گفت: تقلید آگاهانه بیشتر مختص به کودکان است و در این راستا پدران و مادران باید رفتارهای منطقی، مدبرانه و هوشمندانه داشته باشند.

فلاحتی با بیان اینکه رفتار خوب کودکان در پی رفتار والدین دنبال می‌شود، افزود: والدین از دوران کودکی باید رفتارهای هوشمندانه، عاقلانه و مدبرانه داشته تا الگویی مناسبی برای فرزندان خود باشند.

وی با اشاره به اقامه نخستین نماز جمعه در پنجم مرداد به امامت آیت‌الله طالقانی تصریح کرد: امروز چهل سال از عمر نماز جمعه می‌گذرد گر چه برخی بر طبل دروغ مبنی بر اینکه صفوف نماز جامعه خالی است می‌کوبند در حالی‌که که مردم اینگونه نیستند و در این آئین عبادی سیاسی حضور پرشور دارند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه میعادگاه جمعه محل اطلاع رسانی حوادث و عزت نردم است گفت: نماز جمعه محل صلابت اسلام و خار شدن استکبار و دشمنان اسلام و محلی برای حضور مردم دغدغه‌مند انقلابی استان‌های کشور است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار: 4مرداد1398 ، کدخبر: 49181: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین