پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
ماراتن انتخاب استاندار گیلان با انتخاب گزینه نهایی در حال نزدیک شدن به ایستگاه آخر است و مهران کفاش، پیروز این رقابت به گیلان می‎آید.مهران کفاش معاون حقوقی، پارلمانی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی است که شنیده شده در رقابت با چهار گزینه دیگر توانسته است نظر دولت را جلب کرده و بر کرسی استانداری گیلان بنشیند.

شعارسال: ماراتن انتخاب استاندار گیلان با انتخاب گزینه نهایی در حال نزدیک شدن به ایستگاه آخر است و مهران کفاش، پیروز این رقابت به گیلان میآید.مهران کفاش معاون حقوقی، پارلمانی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی است که شنیده شده در رقابت با چهار گزینه دیگر توانسته است نظر دولت را جلب کرده و بر کرسی استانداری گیلان بنشیند.

 مهران کفاش معاون حقوقی، پارلمانی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی است که شنیده شده در رقابت با چهار گزینه دیگر توانسته است نظر دولت را جلب کرده و بر کرسی استانداری گیلان بنشیند.

با توجه به رویکرد وزارت کشور در انتصاب گزینه‌های غیر بومی در استان‌ها رسیدن کفاش به گیلان بسیار نزدیک است.

کفاش که از ابتدا به عنوان مهمترین گزینه وزارت کشور برای تصدی این مسئولیت مطرح شده بود، مدیرکلی امور مجلس و بررسی طرح ها و لوایح در وزارت کشور، مدیرکلی روابط عمومی و امور مجلس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور ، سخنگویی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش بینی می‌شود ارتباط خوب کفاش با وزیر راه و شهرسازی‌ بتواند در پروژه های باز آفرینی شهری گیلان و پروژه تکمیل آزادراه قزوین-رشت و راه آهن قزوین-رشت- آستارا بسیار تاثیرگذار باشد.

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه اطلاع رسانی استان گیلان ، تاریخ انتشار1 مرداد 98، کد خبر:21408 www.rashtpress.ir،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
به به خیلی ام عالی ایشالا که مدیریتشون کارامدتر از استاندار قبلی باشه و توسعه به ارمغان بیارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین