پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۲۴۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
سید موسی خادمی گفت: تلاش می کنیم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان مجمع خیرین سلامت بانوان را شکل دهیم.
شعار سال:سید موسی خادمی گفت: تلاش می کنیم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان مجمع خیرین سلامت بانوان را شکل دهیم.
مجمع خیرین سلامت بانوان تشکیل می شود
 خادمی در دیدار با دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ، اظهار کرد: استان لرستان به عنوان یک استان محروم به ویژه در حوزه ی بهداشت و درمان نیاز به توجه ویژه دارد.

او با بیان اینکه جنس مردم ما نوع دوست هستند ،افزود: مجمع خیرین سلامت در سالهای اخیر فعالیت های خوبی در استان داشته است.

خادمی  با بیان اینکه  سیل اخیر خسارات زیادی را متوجه زیر ساخت های استان کرد،تصریح کرد: استان به خاطر شرایط سیل نیازمند کمک بیشتری است .

استاندار لرستان با بیان اینکه   تا حد امکان باید تلاش کنیم به حوزه بهداشت و درمان کمک کنی،گفت:  در عین این که آمار نیازمندان در لرستان بالاست، افراد ثروتمند زیادی نیز در اقصی نقاط کشور وجود دارند که به این استان تعلق دارند.

خادمی خواستار فعالیت بیشتر مجمع در استان شد وافزود:در آینده  همایش خیرین سلامت در تهران با حضور خیرین لرستانی وسایرکشور برگزار می شود  تا بتوانیم پروژه های حوزه بهداشت که زیاد هم بوده  ومتاسفانه بخشی از آنها به دلیل کمبود منابع متوقف شده اند را تکمیل کنیم .

مقام عالی دولت در لرستان  گفت: به  همراه با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی  تلاش می کنیم مجمع خیرین سلامت بانوان را نیز تشکیل دهیم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:9مرداد1398،کدخبر:878965،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین