پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای سطح سلامت جامعه و رشد و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی، با عزم مسئولان و مشارکت خیران نیک اندیش امکان پذیر می شود.

شعار سال: محمد ابراهیم رضایی شامگاه پنجشنبه در همایش مجمع خیرین سلامت شهرستان خمین که با حضور حسینعلی شهریاری، دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور برگزار شد، اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی و تبدیل شدن شهرستان خمین به قطب درمان استان و حتی کشور هدف گذاری شده است و باید از ظرفیت کمک خیران در تحقق این مهم به نحو مطلوب بهره گرفت.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خیران سلامت تاکنون در ساخت و تجهیز پایگاه های سلامت و توسعه و بهسازی بخش درمان و آموزش دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین مشارکت بسیار خوب و سازنده ای داشته اند که جای قدردانی دارد.

رضایی ادامه داد: مشارکت مطلوب خیران حوزه سلامت، باعث ایجاد روحیه همدلی و امید در جامعه و همچنین تحقق هدف توسعه خدمات درمانی و بهداشتی می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: این مشارکت های مردمی همچنین رفع مشکلات درمانی و بهداشتی و دسترسی مناسب مردم به امکانات و تجهیزات این بخش را فراهم می کند.

در این همایش همچنین، امام جمعه شهرستان خمین اظهار داشت: دستگیری از مردم و تلاش در مسیر رفع مشکلات آنها بعد از انجام واجبات دینی از جایگاه بسیار ارزشمندی در پیشگاه خداوند برخوردار است و قابل قیاس با سایر اعمال مستحب نیست، بنابراین خیران حوزه سلامت کار بزرگی در خدمت به جامعه انجام می دهند.

حجت الاسلام سید علی حسینی تصریح کرد: انفاق در راه رضای خداوند در آیات قرآن کریم و روایات بسیار سفارش شده و تاکید شده است که از آنچه در اختیار انسان است بهترین ها را انفاق کند، خیران حوزه سلامت نیز با رفع مشکلات مردم و خدمت به جامعه اقدام خداپسندانه ای انجام می دهند که قابل ستایش است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 4293273: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
کلا فکر میکنم که تو ایران کار بدون خیرها پیش نمیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین