پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸
فریبرز حمیدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری، درباره فرایند انتخاب و انتصاب مدیران درباره اعلام نتایج طرح انتخاب و انتصاب مدیران بیان کرد: فرایند اجرای این طرح از سال گذشته آغاز شد و اکنون جواب‌ها به تدریج مشخص می‌شود.
شعار سال:حمیدی گفت: اعلام نتایج طرح انتخاب و انتصاب مدیران انجام شده است و ۸ هزار مدیر حکم مدیریت دریافت می‌کنند.
فریبرز حمیدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری، درباره فرایند انتخاب و انتصاب مدیران درباره اعلام نتایج  طرح انتخاب و انتصاب مدیران بیان کرد: فرایند اجرای این طرح از سال گذشته آغاز شد و اکنون جواب‌ها به تدریج مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: حدود ۸ هزار مدیر مدرسه از طریق طرح انتخاب و انتصاب مدیران منصوب می‌شوند و از مهر ۹۸ کار خود را به عنوان مدیر پی می‌گیرند.

حمیدی با اشاره به اینکه فرایند ابلاغ احکام مدیریت به تدریج صادر می‌شود، گفت: تا اول شهریور ماه احکام تمام مدیران صادر خواهد شد و مشکلی از نظر فعالیت مدیران نداریم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری درباره  انتخاب و انتصاب مدیران ادامه داد: اکنون مدیران قبلی فعالیت‌های مدرسه و آماده سازی فضای آموزشی برای مهر ۹۸ را در دستور کار دارند و پس از اتمام زمان فعالیت‌شان مدیر جدید منصوب شده و دیگر وظایف مربوط به مدیریت را انجام می‌دهند.
 
وی در پاسخ به پرسش مبنی بر برخی اعتراضات و گلایه‌ها در اجرای روند انتخاب و انتصاب مدیران اظهار کرد: در اجرای این طرح آزمون‌ها و مصاحبه کاملا بر اساس ضوابط در نظر گرفته شده صورت گرفت و مشکلی در روند اجرا نداشتیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:17مرداد1398،کد خبر:7029576،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین