پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
با توجه به این‌که معرفی جانشین « مهدی حاجتی» در روز 23 مرداد در شورای شهر برخلاف قانون بوده، اعضا شورای شهر شیراز در نامه‌ای به فرماندار خواستار لغو مراسم معارفه عضو علی البدل شورای شهر شدند.

شعارسال: با توجه به این‌که معرفی جانشین « مهدی حاجتی» در روز 23 مرداد در شورای شهر برخلاف قانون بوده، اعضا شورای شهر شیراز در نامه‌ای به فرماندار خواستار لغو مراسم معارفه عضو علی البدل شورای شهر شدند.

با توجه به این‌که مهدی حاجتی از 29 خرداد ماه در جلسات شورا حضور پیدا نکرده و هنوز دو ماه از رفتن وی نگذشته، عضو جدید باید در روز 29 مرداد ماه معرفی شود که تا آن روز هم هنوز یک هفته فرصت باقی است.

رئیس شورای شهر شیراز امروز 23 مردادماه در نامه‌ای به فرمانداری اعلام کرد که غیبت مهدی حاجتی، عضو این شورا هنوز به دو ماه نرسیده و بر همین اساس جلسه معارفه محمدتقی تذروی، عضو علی‌البدل شورا بایستی به تعویق بیفتد.

سیداحمدرضا دستغیب در این نامه نوشته که بر اساس قانون، در صورت استعفا، فوت یا سلب عضویت عضو اصلی شورای شهر، عضو علی‌البدل می‌تواند جایگزین عضو اصلی شود اما در خصوص آقای حاجتی هیچ یک از این سه مورد رخ نداده است.

رئیس شورای شهر خواهان تعویق جلسه معارفه تذروی تا زمان تعیین تکلیف این موراد شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز با بیان این‌که طبق جلسه‌ای که اعضا شورای اسلامی شهر شیراز امروز صبح برگزار کردند؛ متنی تهیه و موضوع لغو معارفه جانشین «مهدی حاجتی» به صورت مصوبه به فرمانداری اعلام شد.

وی با بیان این‌که موضوع معارفه آقای تذروی از دستورکار جلسه امروز شورای شهر شیراز خارج شده است، افزود: در جلسه هم‌اندیشی متنی تهیه شد و اعضا شورا این متن را تائید کردند و طی تماس تلفنی با فرماندار شیراز خواستار شدند که اشکالات این مصوبه برطرف شود.


موسوی افزود: با توجه به این‌که معارفه جانشین عضو سیزدهم شورای شهر شیراز از لحاظ قانونی اشکال دارد؛ بنابراین جهت رفع این اشکال هم به صورت تلفنی و هم با ارسال نامه خواستار تصحیح اشکالات شده و آن را به فرمانداری شیراز ارسال کردیم.

وی گفت: فرماندار شیراز نیز موضوع لغو معارفه جانشین مهدی حاجتی را تائید کرد.

محمدرضا امیری، فرماندار شیراز پیشتر در نامه‌ای به شورای شهر خواهان جایگزینی محمدتقی تذروی به جا مهدی حاجتی شده بود اما امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کلمه جایگزین در نامه اشتباه بوده و عضو علی‌البدل فقط می‌تواند جانشین موقت عضو اصلی شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی ، تاریخ انتشار 23 مرداد 98، کد خبر:22041 ،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین