پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
دادگاه فدرال آمریکا روز جمعه دو شهروند این کشور را متهم به فروش کلاهک ایمنی تانک های روسی به ایران و نقض تحریم های این کشور علیه تهران کرد.

شعارسال: دادگاه فدرال آمریکا روز جمعه دو شهروند این کشور را متهم به فروش کلاهک ایمنی تانک های روسی به ایران و نقض تحریم های این کشور علیه تهران کرد.

به گزارش شبکه یو اس تودی، هیأت منصفه دادگاه فدرال آمریکا، «ریچارد لانت» از لاس و گاس را به نقض تحریم ایالات متحده در مورد ایران و فروش کلاهک ایمنی تانک های روسی متهم کرد.

علاوه بر این پیرمرد هفتاد وچهار ساله، دادگاه فدرال آمریکا همچنین یک شهروند پنجاه و شش ساله از ایالت کالیفرنیا را نیز به دست داشتن در تبادلات تجاری با ایران متهم کرد.

بر اساس گزارش دفتر دادستان ایالات متحده برای منطقه شرقی کالیفرنیا، دو شهروند مذکور متهم به فروش ۵۰۰ کلاهک ایمنی تانک های روسیه به ایران در سال ۲۰۱۵ هستند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سال گذشته با خروج یکجانبه از توافق هسته ای تحریم ها علیه ایران را دوباره اعمال کرد.

بر خلاف انتظار واشنگتن، کشورهای مهم اتحادیه اروپا از جمله فرانسه، آلمان و انگلیس با این اقدام آمریکا مخالفت کرده و برای حفظ تبادلات تجاری خود با ایران، ساز وکار مالی جدید اینستکس را راه اندازی کردند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 25 مرداد 98، کد خبر: 83438915،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
به شهروندهای خودش رحم نمیکنه چه برسه به ما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین