پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
دبيرستاد ارتقاء نظام سلامت اداري و مبارزه با مفاسد استان گفت: استان کرمانشاه در بحث مبارزه با مفاسد اداري ابتکاري جديدي طراحي و در اين راستا به عنوان الگوي ساير استان ها تبديل شده است.

شعار سال:حجت الاسلام و المسلمين عبدا.. عزيزي در دهمين جلسه کارگروه ارتقاء نظام سلامت اداري و مبارزه با فساد که با حضور اعضا برگزار گرديد با بيان اينکه دستگاه هاي اجرايي استان در مبارزه با مفاسد اداري همدل و همراه هستند، افزود:در راستاي مبارزه با فساد اداري که جزء اهداف و برنامه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران و تاکيدات مقام معظم رهبري و برنامه هاي دولت تدبير و اميد و به ويژه دکتر روحاني رياست محترم جمهوري مي باشد نهايت جديت خود را بکار گرفته ايم و در اين زمينه هيچ گونه مماشاتي نخواهيم داشت.

وي همدلي و همکاري تمامي دستگاه ها را زمينه ساز توفقيات و حل مشکلات عنوان کرد و گفت: ما وظيفه داريم که با همدلي و همکاري در راستاي مبارزه با فساد اداري گام برداريم زيرا مردم همواره از نظام جمهوري اسلامي در صحنه هاي مختلف حمايت و پشتيباني کرده اند لذا نبايد بگذريم که در جامعه بي اعتمادي حاصل شود.

مديرکل دفتربازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري ادامه داد: ما به عنوان مسئول در استانداري همواره تلاش کرده ايم که بسترهاي لازم براي شکل گيري بيش از پيش سلامت اداري در جامعه فراهم شود و خوشبختانه اين مهم از سوي استاندار محترم کرمانشاه مورد تاکيد قرار گفته است و طي جلساتي که با ايشان داشته ايم دکتر رازاني اجراي طرح مقابله با فساد نظام اداري که در استان کرمانشاه در حال اجرا است را جزء اولويت هاي کاري خود اعلام کرده اند که اين پشتيباني و حمايت از سوي مديريت ارشد استان مايه خرسندي و دلگرمي است.

حجت الاسلام و المسلمين عزيزي با اشاره به تعامل و همکاري مناسب با دستگاه قضايي جهت مبارزه با فساد گفت: خوشبختانه همکاري مناسبي در استان جهت مبارزه با فساد اداري وجود دارد و ما نهايت تلاش خود را براي بهره گيري از اين فرصت براي توجه بيشتر به نظام سلامت اداري بکار گرفته ايم.

دبيرستاد ارتقاء نظام سلامت اداري و مبارزه با مفاسد استان همچنين با اشاره به توفقيات نظام جمهوري اسلامي در بحث استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي و رويارويي ايران اسلامي با 6 قدرت جهاني گفت: اين توفيقات با متانت و صبوري مردم حاصل شده و اين مردم ثابت کرده اند که در پاسداري از ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي متسحکم و با صلابت هستند لذا با تمامي توان در راستاي ايجاد بسترهاي لازم براي ارائه خدمات بيشتر و گسترده تر به مردم تلاش خواهيم کرد و اجازه نخواهيم داد که بعضي از خطاها که در جامعه رخ مي دهد منجر به بي اعتمادي شود.

وي با اشاره به تلاش و جديت مديران و کارکنان دستگاه هاي اجرايي در راستاي توجه به نظام سلامت اداري در استان بيان داشت: خوشبختانه اکثر دستگاه هاي اجرايي استان از سلامت اداري برخوردار هستند و هم مديران و هم کارکنان در راستاي شرح وظايف قانوني خود اهتمام دارند و عمدة برنامه هاي اين دبيرخانه بر بحث پيشگيري از وقوع فساد در سطح سازمان ها و دستگاه هاي اجرايي متمرکز مي باشد.

حجت الاسلام و المسلمين عزيزي خاطرنشان ساخت: با اين ساز و کاري که در استان کرمانشاه تعريف شده و به عنوان طرح ابتکاري و الگو براي ساير استان ها مورد توجه قرار گرفته است با همکاري تمامي مديران اجرايي، نظارتي و ستادي با توجه به تعامل خوب و سازنده اي که با بازرسي قضايي استان وجود دارد به دنبال يافتن راهکارهاي مناسب در جهت ارتقاي سلامت نظام اداري و مسدود کردن گلوگاه هاي مفسده خيز هستيم که خوشبختانه تا به امروز هم توفقيات خوبي نصيب استان شده است.

وي اظهار داشت: تا پايان سال 20 جلسه کارگروه ارتقاء نظام سلامت اداري و مبارزه با مفاسد استان با مديران دستگاه هاي اجرايي ذيربط برگزار خواهيم کرد زيرا با تشکيل اين جلسات قصد داريم ضمن ارائه راهکارهاي عملي و طراحي سازوکارهاي قانوني براي مبارزه با فساد اداري، رضايتمندي را نيز در جامعه افزايش دهيم.

وي در پايان گفت: در راستاي اجراي فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر مبارزه با فساد و همچنين برنامه هاي دولت تدبير و اميد و به ويژه دکتر روحاني رئيس جمهور محترم و همچنين دکتر رازاني استاندار محترم نهايت کوشش خود را بکار خواهيم گرفت و از تمامي دستگاه هاي اجرايي انتظار داريم اجراي اين طرح را به عنوان اولويت کاري خود بدانند تا استان کرمانشاه که در اين زمينه پيشتاز مي باشد همچنان پيشتاز باقي بماند. مقام معظم رهبري مبني بر مبارزه با فساد و همچنين برنامه هاي دولت تدبير و اميد و به ويژه دکتر روحاني رئيس جمهور محترم و همچنين دکتر رازاني استاندار محترم نهايت کوشش خود را بکار خواهيم گرفت و از تمامي دستگاه هاي اجرايي انتظار داريم اجراي اين طرح را به عنوان اولويت کاري خود بدانند تا استان کرمانشاه که در اين زمينه پيشتاز مي باشد همچنان پيشتاز باقي بماند.وني براي مبارزه با فساد اداري، رضايتمندي را نيز در جامعه افزايش دهيم.

وي در پايان گفت: در راستاي اجراي فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر مبارزه با فساد و همچنين برنامه هاي دولت تدبير و اميد و به ويژه دکتر روحاني رئيس جمهور محترم و همچنين دکتر رازاني استاندار محترم نهايت کوشش خود را بکار خواهيم گرفت و از تمامي دستگاه هاي اجرايي انتظار داريم اجراي اين طرح را به عنوان اولويت کاري خود بدانند تا استان کرمانشاه که در اين زمينه پيشتاز مي باشد همچنان پيشتاز باقي بماند.

با اندكي اضافات و تلخيص برگرفته از خبرگزاري موج، تاريخ انتشار 7 آبان 1394، كدمطلب: - : www.mojnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
0
0
به فرمایش رهبری
با دزد دزد و بگیرید و بگیرید کاری درست نمی شود.
ضمنا با شعار دادن نیز کار جلو نمی رود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین