پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۱۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه ارزش زعفران صادراتی از کشور در ۳ ماهه امسال ۴۸ میلیون دلار بوده است، گفت: قیمت این محصول در یک ماه گذشته بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزارتومان ارزان شده است.

شعار سال: غلامرضا میری آمار صادرات زعفران در ۳ ماهه نخست امسال را اعلام کرد و اظهارداشت: در ۳ ماهه امسال ۳۴ تن و ۱۷۹ کیلوگرم زعفران از کشور صادر شده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری ندارد.

وی ارزش این صادرات را ۴۸ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: ارزش صادرات طلای سرخ در ۳ ماهه سال گذشته نیز ۴۹ میلیون دلار بوده است.

نایب رئیس شورای ملی زعفران شرایط بازار این محصول را نیز خوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر نوسانات و التهاب‌های گذشته در بازار وجود ندارد و عرضه و تقاضای طلای سرخ متعادل شده است.

میری با بیان اینکه در یک ماه گذشته قیمت هرکیلوگرم زعفران بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزارتومان کاهش یافته است، اضافه کرد: درحال حاضر حداقل قیمت این محصول ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و حداکثر قیمت آن ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. ‌

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 29 تير 1395، کد مطلب: 3717969:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین