پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲
مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران با اشاره به غیر قانونی عمل نمودن سازمان میادین اظهار داشت: متاسفانه سازمان میادین برای تخلیه کامیونهایی که در میدان تره بار توقف می کنند حق توقف مطالبه و اخذ می کند؛ حال آنکه این مطالبه حق این سازمان نیست. کجای قانون از داخل ملک شخصی افراد کرایه می گیرند که سازمان میادین این حق را به خود می دهد.

شعار سال:رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران با اشاره به غیر قانونی عمل نمودن سازمان میادین اظهار داشت: متاسفانه سازمان میادین برای تخلیه کامیونهایی که در میدان تره بار توقف می کنند حق توقف مطالبه و اخذ می کند؛ حال آنکه این مطالبه حق این سازمان نیست. کجای قانون از داخل ملک شخصی افراد کرایه می گیرند که سازمان میادین این حق را به خود می دهد.

مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران گفت: صنف بارفروشان تنها صنفی است که تمامی اعضای آن در یک منطقه محصور شده  با متراژ ۲۷۵ هکتار، کنار یکدیگر فعال هستند و تمامی مکان را هر یک از صاحبان آن واحدها خریداری و یک ریال به کسی بدهکار نیستند؛ اما متاسفانه سازمان میادین برای تخلیه کامیونهایی که در این مکان توقف می کنند حق توقف مطالبه و اخذ می کند.

او  با تاکید بر اینکه این مطالبه حق  سازمان نیست افزود: کجای قانون از داخل ملک شخصی افراد کرایه می گیرند که سازمان میادین این حق را به خود می دهد. هر واحد صنفی ۱۵۰ متر شیروانی دارد که می تواند زیر آن تا تخلیه بار بایستد ، این بی عدالتی و ناحقی نهایتاً بر گرده کشاورزان سنگینی می کند و حق توقف از کشاورز اخذ می شود، بیایید با یکدیگر مهربان باشیم که این نهایت انسانیت است.

دارایی نژاد در ادامه با تشکر از پاسگاه نیروی انتظامی افزود: تشکر ویژه از جناب کالوسی سرکلانتر جنوب دارم و همچنین از سرهنگ جباری که همیشه با همکاری و همراهی خود نهایت همدلی و اجرای امنیت در آن منطقه را ایجاد نمودند، گشت های شبانه و مراقبت از داد و ستد های صنوف تا حد زیادی توانسته آرامش را به منطقه بازگرداند و افراد با خیالی راحت معاملات خود را در پاسی از شب انجام می دهند که این همه در سایه تلاش این عزیزان است .

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان تهران تصریح کرد: خوشبختانه هیات مدیره جدید از زمان شروع به کار با تعامل، همفکری و استفاده از خرد جمعی تمام نیروی خود را برای حل مشکلات و معضلات اتحادیه به کار گرفته اند، همچنین اماکن تهران خصوصاً جناب افرند در موضوعاتی نظیر پلمپ واحد های متخلف و مبارزه با کالای قاچاق همکاری بسیاری با بارفروشان داشته است که نهایت تشکر و قدردانی را داریم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  اتاق اصناف ایران،تاریخ انتشار:28مرداد1398،کدخبر:20015،www.otaghasnaftehran.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین