پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۳۰۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲
به گزارش روزنامه همراه، مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: مدتی است که اگرچه صادرات نفت ایران صفر نشده اما مقدار صادرات آن در حداقل ممکن است. به عبارت دیگر، مسئولان کشور حداکثر مقداری را که در دوران تحریم‌ها می‌توان صادر کرد، می‌فروشند. بخصوص صادرات به چین که این کشور در شرایط جنگ تجاری با امریکاست و با استفاده از این فرصت روزانه از ایران نفت می‌خرد.

شعارسال: به گزارش روزنامه همراه، مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: مدتی است که اگرچه صادرات نفت ایران صفر نشده اما مقدار صادرات آن در حداقل ممکن است. به عبارت دیگر، مسئولان کشور حداکثر مقداری را که در دوران تحریم‌ها می‌توان صادر کرد، می‌فروشند. بخصوص صادرات به چین که این کشور در شرایط جنگ تجاری با امریکاست و با استفاده از این فرصت روزانه از ایران نفت می‌خرد.

اما فراتر از صادرات نفت، چند ماهی است که ایران صادرکننده تمام فرآورده‌های نفتی شده است که بخشی از کاهش درآمدهای نفتی را جبران می‌کند. خوشبختانه درآمد آن هم نقد است و بازارهای مطلوبی در منطقه دارد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری روزنامه همراه ،تاریخ انتشار: 9شهریور1398،کدخبر:- www.hamrahmedia.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین