پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲
رئیس فدراسیون جهانی جودو که دوست صمیمی نتانیاهو است تلاش ویژه ای به کار گرفته تا سعید ملایی، جودوکا ایرانی پناهنده شود.

شعارسال: مارکوس ویزر، رئیس فدراسیون جهانی جودو که به واسطه همسر اسرائیلیش، ارتباط نزدیکی با نتانیاهو دارد، تلاش ویژه ای را آغاز کرده تا سعید ملایی، جودوکا تیم ملی ایران پناهنده شود.

او در یک سال گذشته تلاش زیادی کرد تا با تهدید باعث شود ورزشکاران ایرانی مقابل ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس مسابقه ندهند ولی با واکنش قاطع اهالی ورزش ایران و کمیته ملی المپیک مواجه شد. حالا پس از شکست پروژه تهدید در تلاش است تا به بهانه شکست سعید ملایی مقابل ورزشکار بلژیکی، آن را دلیلی برای روبرو نشدن ملایی و ورزشکار رژیم صهیونیستی تلقی کرده و ابتدا با پناهندگی ملایی، فشار روی ورزشکاران ایرانی را بیشتر کند و سپس تعلیق فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران را کلید بزند.

فدراسیون جهانی جودو امروز در اقدامی غیرحرفه ای و کاملا سیاسی، ادعا کرد که سعید ملایی به آلمان پناهنده شده، این درحالیست که ملایی تا این لحظه هیچ خبری از احتمال پناهندگیش نداده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:8شهریور1398 ، کدخبر: 891820: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین