پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
سرپرست اداره کل حراست وزارت ورزش وجوانان اصل فعالیت‌های این دفتر را پیشگیری و حاکم کردن رفتار انقلابی و اسلامی در حوزه حراست عنوان کرد.

شعارسال: سرپرست اداره کل حراست وزارت ورزش وجوانان اصل فعالیت‌های این دفتر را پیشگیری و حاکم کردن رفتار انقلابی و اسلامی در حوزه حراست عنوان کرد.

 به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عباس صانعی به مناسبت آغاز هفته سربازان گمنام ضمن قدرشناسی از زحمات مجموعه کارشناسان حراست و تبریک هفته سربازان گمنام با اشاره به حساسیت فعالیت این دفتر در حوزه برون مرزی اظهار داشت: یکی از تکالیف ما برای اعزام ورزشکاران به سفرهای برون مرزی نظارت لازم با دیدگاه صیانتی و امنیتی است.

وی افزود: صیانتی از این‌حیث که همکاران ما تیم‌ها را همراهی و نظارت می‌کنند تا در اعزام‌ها دچار حواشی نشوند و این نظارت از فرودگاه در حین اعزام، طول سفر و بازگشت به وطن است.

سرپرست اداره کل حراست ورزش و جوانان کشورمان با تاکید بر اینکه تمامی کارشناسان این بخش آموزش‌های لازم را دیده‌اند خاطر نشان ساخت: ما نماینده جمهوری اسلامی ایران هستیم و می‌بایست الزامات پوششی، سیاسی و فرهنگی را رعایت کنیم تا در کشور میزبان دچار مشکل نشویم.

وی در ادامه با مورد تاکید قرار دادن مأموریت ذاتی و اصلی نمایندگان حراست در سفرهای برون مرزی ورزشکاران توضیحاتی را پیرامون مشارکت آنها برای تسهیل امور مربوط به تیم‌ها ارائه کرد و افزود: اما وظیفه ذاتی نمایندگان حراست امر نظارت و موارد امنیتی است که به آنها سپرده شده تا خدای ناکرده افراد سرویس‌های امنیتی سایر کشورها به تیم‌ها یا کاروان اعزامی نزدیک نشوند.

وی توضیح داد: در سفرهای برون مرزی هدف سرویس‌های امنیتی ورزشکاران هستند و آنها به بهانه‌های مختلف از جمله شغل، تحصیلات و …شرایط زندگی بهتر به ورزشکاران‌مان نزدیک می‌شوند.

سرپرست اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان افزود: متأسفانه گاهی اوقات این پیشنهادات ورزشکاران‌مان را تحت تأثیر قرارمی دهد، شاید شنیده باشید که تعدادی از آنها چند ماهی را در کشور میزبان ماندگار شدند اما با گفت و گو هایی که با خانواده ورزشکار و خود ورزشکار انجام دادیم ۷۵ درصد پذیرفتند و به کشور بازگشتند و هم اکنون بدون هیچ‌محدودیتی فعالیت ورزشی خود را پیگیری می‌کنند.

او در ادامه نکاتی را پیرامون آموزش‌هایی که به کارشناسان ارائه می‌شود را بیان کرد و توضیح داد: تمامی این آموزش‌ها با توجه به شرایط روز، به روزرسانی می‌شود، ضمن اینکه آموزش موردی هم داریم و به عنوان نماینده حراست موظف به پیگیری امور هستیم.

صانعی ارتباط عاطفی، صمیمی و نزدیک با ورزشکاران را یکی از توصیه‌های پیش از سفر به نمایندگان حراست اعلام کرد و ادامه داد: دلیل این امر را احساس امنیت برای ورزشکار، کادر فنی و همراهان عنوان کرد.

او اظهار داشت: تجربه به ما ثابت کرده که اگر ارتباط نزدیک و صمیمی نباشد، نمی توانیم‌به آن نتیجه‌ای که مد نظرمان است دست پیدا کنیم.

وی در پایان توصیه کرد: چنانچه در طول سفر به رقابت‌های برون مرزی، مسأله‌ای غیر عادی برای هریک از ورزشکاران پیش امد سریعاً به نمایندگان حراست، سرپرستان و …اطلاع دهند و چنانچه توسط نیروهای امنیتی آن کشور دستگیر شدند جز اطلاعات شخصی، موارد دیگری را بیان نکنند و خواستار حضور نماینده سفارت باشند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار : 4اردیبهشت 98، کد خبر: 98020402193،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین