پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
مهاجرت سعیدرضا کیخا ملی‌پوش سابق ژیمناستیک و عضو هیئت رئیسه فدراسیون این رشته، به استرالیا جای تعجب زیادی نداشت. ارتقا سطح ژیمناستیک کشور با حرکات ابداعی در کنار درگیری بالا با رئیس سابق فدراسیون( اینچه درگاهی) و ناملایمت های ایجاد شده برای ایشان در کنار سختی معیشت و حوزه اقتصادی، مهمترین عامل مهاجرت این ورزشکار به کشور استرالیا می باشد. پیش از این هم کیخا سفری به سوئیس به دعوت باشگاه های مطرح این کشور داشت.

شعار سال: بر اساس برخی شایعات و اخبار دریافتی، سعیدرضا کیخا ملی‌پوش سابق ژیمناستیک ایران که جزو چهره‌های خوش‌نام، موفق و باتجربه این رشته به حساب می‌آید(متولد ۹ آذر ۱۳۶۷ شیراز، دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد شیراز و لیسانس مهندسی مکانیک دانشگاه امام حسین ، اولین مدال‌آور ایران در مسابقات جام جهانی ژیمناستیک، رتبه سوم وسیله خرک حلقه در مسابقات جام جهانی ژیمناستیک در قطر)، تصمیم گرفت که برای ادامه زندگی و تداوم فعالیت مربی گری، به کشور استرالیا مهاجرت کند.

مهاجرت سعیدرضا کیخا ملی‌پوش سابق  ژیمناستیک از ایران به استرالیا

کیخا که روز ۶ اردیبهشت ماه با حکم حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک منصوب شد و همزمان ریاست هیئت ژیمناستیک استان فارس را نیز بر عهده داشت، در این باره گفت: با دعوت یکی از باشگاه‌های خوب در استرالیا مواجه شدم و تصمیم گرفتم برای کسب تجربه و دانش بیشتر به این کشور بروم. در دورانی که ورزشکار بودم، همه تلاشم را کردم تا برای ایران افتخارآفرین باشم. حالا می‌خواهم در مربیگری به مدارج بالا برسم و به عنوان یک مربی لژیونر باشم و اگر در آینده شرایط فراهم شد، تجربیات و دانشم را در اختیار کشورم بگذارم. 

مهاجرت سعیدرضا کیخا ملی‌پوش سابق  ژیمناستیک از ایران به استرالیا

کیخا درباره مسئولیتی که در استان فارس داشت، گفت: با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان صحبت کردم و آن‌ها را در جریان این تصمیم گذاشتم و قرار شد که با هماهنگی‌های لازم، یک تصمیم مناسب در خصوص هیئت ژیمناستیک این استان گرفته شود. خوشبختانه شرایط در این دو سال اخیر خوب بود و باید همین روند ادامه داشته باشد.

لازم به توضیح است که کیخا ، تاکنون شش حرکت ژیمناستیک را ابداع کرده و نخستین ژیمناست در جهان است که ۶ حرکت را ابداع کرده و به نام خودش در فدراسیون جهانی ژیمناستیک به ثبت رسانده‌است. نام کیخا تاکنون ۶ بار در کتاب داوری فدراسیون جهانی ژیمناستیک نیز ثبت شده‌است.

تعداد بازدید : 11

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین