پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
پس از اعلام اسامی تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان که رقابت انتخابی المپیک نیز به شمار می‌رود صحبت‌های فراوانی پیرامون دلایل کنار رفتن رضا یزدانی و پرویز هادی مطرح شد.
شعار سال:مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در قزاقستان ضمن ترفیع رده‌بندی تیمی در بخش انفرادی نتایج خوبی را کسب کنیم و در اخذ سهمیه المپیک نیز موفق باشیم.

روز گذشته و پس از اعلام اسامی تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان که رقابت انتخابی المپیک نیز به شمار می‌رود صحبت‌های فراوانی پیرامون دلایل کنار رفتن رضا یزدانی و پرویز هادی مطرح شد.

در این باره به سراغ محسن کاوه، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد رفتیم. وی در این باره گفت: متأسفانه در آستانه مسابقات تیم ملی کشتی با یک بدشانسی روبه رو شدیم و آن هم این بود که دو نفر از قهرمانان با تجربه و کاردان ما که روی مدال آوری و گرفتن سهمیه المپیک آنها حساب کرده بودیم با بدشانسی نتوانستند در این مسابقات در خدمت تیم ملی باشند.

وی افزود: رضا یزدانی طی چند وقت اخیر متاسفانه چندین آسیب‌دیدگی داشت و خودش هم از روند کارش رضایت نداشت و بزرگوارانه آمد و گفت از عملکرداش راضی نیست و قرار شد فرد دیگری جایگزین او شود. درباره پرویز هادی قبل از مسابقات انتخابی آسیب‌دیدگی داشت که فشار مسابقات انتخابی نیز باعث شد این آسیب‌دیدگی بیشتر شود. برای پرویز هادی کمیسیون پزشکی تشکیل شد و پزشکان پیشنهاد دادند وی یک هفته فیزیوتراپی کند اما بعد از یک هفته فیزیوتراپی نیز او نتوانست به روند روبه رشد خود بازگردد و با صحبت هایی که شد قرار شد او استراحت مطلق و مراحل درمان خود را آغاز کند.

کاوه اظهار داشت: کادرفنی نظرش این بود که از این دو ورزشکار استفاده کند و این دو ورزشکار به لحاظ روحی و روانی نیز بی تردید می توانستند روی سایر نفرات تاثیرات مثبتی را داشته باشند اما به هرحال اگرچه بسیار برای کادرفنی سخت بود اما قرار شد علی شعبانی و یدالله محبی به این مسابقات اعزام شوند. هادی و یزدانی از سرمایه‌های کشتی ما هستند و شک نکنید تلاش ما بر این است که از آنها به بهترین شکل استفاده کنیم.

او در ادامه پیرامون وضعیت این دو ورزشکار پس از رقابت ها اظهار داشت: ابتدا اجازه دهید بنده به این نکته اشاره کنم که هم اکنون تمام تمرکز خود را روی حمایت از جوانانی مانند علی شعبانی، یدالله محبی، رضا افضلی، یونس امامی، امیر و حسن یزدانی، رضا عسگری، بهنام احسانپور و همه ۱۰ ملی پوشی که قرار است به رقابت های جهانی اعزام شوند بگذاریم و چتر حمایتی خود را روی تیم اعزامی معطوف و سعی کنیم بهترین شرایط را برای موفقیت مهیا کنیم و تمام تلاش فدراسیون نیز همین است.

کاوه در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: از تمامی رسانه ها و افراد فعال در فضای مجازی که کشتی را دوست دارند می خواهم در برهه حساس فعلی آنها نیز از این نفرات بیشترین حمایت را کنند تا انشاءالله تیم با یک روحیه بالا به مسابقات اعزام شود.

مدیر تیم های ملی با اشاره به کنار رفتن نابه هنگام  یزدانی و هادی به دلیل مصدومیت از تیم ملی خاطرنشان کرد: برای کادر فنی نیز شوکه کننده بود اما ما کادر فنی بسیار کارکشته و حرفه‌ای داریم آنها خیلی زود با این موضوع کنار آمده اند و در تلاش هستند که تیم نیز با شرایط جدید کنار بیاید و با بهترین شرایط راهی مسابقات قزاقستان شود. انشاءالله با تلاش بچه‌ها و کادرفنی بتوانیم تمام سهمیه ها را کسب کنیم. لازم است بنده این نکته را عرض کنم که کسب سهمیه برای کشور است نه برای فرد و اینکه برخی می گویند یزدانی و هادی نمی‌توانند در المپیک کشتی بگیرند کاملاً تکذیب می‌شود و آماده ترین نفرات به المپیک صعود خواهند کرد. هم اکنون اولویت کشتی ایران بحث کسب سهمیه است و خدای نکرده اگر نتوانیم در مسابقات جهانی سهمیه های کامل را کسب کنیم مسابقاتی در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت برگزار می‌شود که ما بتوانیم در آنجا سهمیه کامل را کسب کنیم اما تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در همین مسابقات قزاقستان ضمن ترفیع رده بندی تیمی از عنوان مشترک نهم و ششم در دو سال گذشته در بخش انفرادی نیز نتایج خوبی را کسب کنیم و در اخذ سهمیه المپیک نیز موفق باشیم.

کاوه خاطرنشان کرد: بنده بازهم در پایان از همه اهالی کشتی و رسانه خواهش می کنم که از گمانه زنی ها و درج اخباری که حاشیه برای تیم خواهد داشت ممانعت کنند و تلاش خود را بر این بگذارند که تیم اعزامی با روحیه بالا برای افتخارآفرینی در کشتی پا به مسابقات حساس قزاقستان بگذارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:11شهریور1398،کدخبر:892902،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین