پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دستگاه های نظارتی با سازمان هایی که حقوق بدون ضابطه به "کارمندان بی‌کار" می‌دهند برخورد کنند.
شعارسال : حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه، در برخی سازمان ها تعدادی کارمند وجود دارد که بدون انجام کوچکترین فعالیت حقوق دریافت می‌کنند، گفت: در یکی از دستگاه ها نیز افرادی مشاهده شده‌اند که هیچ گونه وظیفه‌ای ندارند اما ماهیانه ۸ تا ۹ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. حتی دیده شده این افراد در ساعات پایانی کار نیز در دستگاه حضور دارند تا از مزایای اضافه کاری استفاده کنند.

به گفته این عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این چالش مربوط به استخدام بدون ضابطه نیروها در ادارات دولتی بوده و در برخی سازمان ها افرادی به کارگیری شده‌اند که واقعا نیازی به حضور آن ها نبوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد، سالیانه چند ده هزار میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق و مزایای کارمندان دولت می‌شود اما مردم از کیفیت خدمات بسیاری از دستگاه ها راضی نیستند. متاسفانه پرداخت حقوق به کارمندان بیکار نیز به چالش های نظام اداری کشور اضافه شده و باید برای رفع آن چاره اندیشی شود.

دلیگانی گفت: این افراد بدون کار بر اساس ضوابط استخدامی حاضر نیستند در نقاط دیگر کشور به کار گرفته شوند و بر همین اساس دیده می‌شود تعداد قابل توجهی معلم در تهران حضور دارند بدون آن که از آن ها استفاده شود.

وی در واکنش به این موضوع که ظاهرا دیوان محاسبات در خصوص پرداخت حقوق به این کارمندان بیکار در یکی از سازمان های زیر مجموعه‌ وزارت اقتصاد نیز ورود کرده است، گفت:  دستگاه های نظارتی با سازمان هایی که حقوق بدون ضابطه به "کارمندان بی‌کار" می‌دهند برخورد کنند.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مشرق ، تاریخ خبر 12 شهریور 98 ، کد خبر :989439 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
هر چه به انتخابات مجلس نزدیکتر میشیم از این شعارها و حرفهای عوام پسند بیشتر شنیده می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین