پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲
رییس دانشگاه تربیت مدرس ضمن تایید صدور حکم انفصال از خدمتش از سوی دیوان عدالت اداری گفت: این حکم قطعی نیست و نتیجه نهایی دادگاه تجدید نظر در این زمینه تا سه هفته آینده اعلام خواهد شد.وی در ادامه در خصوص غیرقانونی بودن جذب یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز تصریح کرد: ما در زمینه پرونده‌های بورسیه و همچنین یکی از اساتید این دانشگاه شواهد و استدلال‌های خود را به دیوان عدالت اداری ارائه کردیم و هنوز حکم قطعی در این زمینه صادر نشده است.

شعار سالدکتر احمدی ضمن بیان این مطلب در توضیح حکم انفصال از خدمت که از سوی دیوان عدالت اداری صادر شده، اظهار کرد: حکم دیوان در خصوص انفصال از خدمت من هنوز قطعی نیست و هنوز مباحث مطرح شده در این زمینه همان مباحث اولیه است اما بطور کلی موضوع در شرف حل و تجدید نظر قرار دارد.

وی در ادامه در خصوص غیرقانونی بودن جذب یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز تصریح کرد: ما در زمینه پرونده‌های بورسیه و همچنین یکی از اساتید این دانشگاه شواهد و استدلال‌های خود را به دیوان عدالت اداری ارائه کردیم و هنوز حکم قطعی در این زمینه صادر نشده است.

رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد: استخدام یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با مسایل و حواشی همراه بوده است که ما این جزئیات را به دادگاه ارائه کردیم در نهایت دیوان عدالت اداری هر حکمی صادر کند دانشگاه نیز موظف به پیروی از این حکم است.

دکتر احمدی خاطر نشان کرد: استاد مورد نظر در دولت دهم در دانشگاه تربیت مدرس بورسیه شد و آن زمان من در جایگاه مدیریت دانشگاه قرار نداشتم و دیوان معتقد است که فرد مورد نظر شماره استخدامی نداشته است که البته این موضوع نیز به سازمان استخدامی کشور ارتباط دارد و دانشگاه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حدود تا سه هفته آینده رای نهایی دادگاه در خصوص ادامه فعالیت استاد مورد نظر و همچنین بنده اعلام خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 13مرداد 98، کد خبر: 98051306554، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین