پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
آقای قاضی اسداله مسعودی مقام گفت: این پرونده دو متهم دارد، پرونده خانم شبنم نعمت زاده و آقای احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی به شعبه سوم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی ارجاع شده است.
پرونده شبنم نعمت زاده روی میز قاضی مسعودی مقام

شعارسال: رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اقتصادی از ارجاع پرونده خانم شبنم نعمت زاده برای رسیدگی در دادگاه خبر داد.

آقای قاضی اسداله مسعودی مقام گفت: این پرونده دو متهم دارد، پرونده خانم شبنم نعمت زاده و آقای احمدرضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی به شعبه سوم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی ارجاع شده است.

تعداد بازدید : 17

وی افزود: ​اتهام متهمان این پرونده اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی (دارو) است که جلسات دادرسی دوشنبه ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اقتصادی تصریح کرد:​ در این پرونده اتهامات دیگری همچون تحصیل مال نامشروع و قانون مواد خوراکی و آشامیدنی است.

این مقام قضایی تأکید کرد: میزان تخلفات متهمان بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان است.

وی همچنین درباره رسیدگی به پرونده گروه «شاملویی» گفت: این گروه، پرونده‌های متعددی دارد، بخشی از آن مربوط به بانک سرمایه است و بخش دیگر پرونده هم به بانک‌های دیگر اختصاص دارد.

قاضی مسعودی مقام افزود:​ این پرونده در بخشی نقص تحقیقات داشته که به دادسرا اعاده شده است و از همین جهت پرونده مربوط به بانک سرمایه به دادگاه نیامده و از آنجایی که اتهامات متعددی در پرونده وجود دارد و باید یکجا رسیدگی شود، پس از رفع نقایص و ارجاع پرونده به دادگاه، ​جلسه رسیدگی به تخلفات در بانک سرمایه تشکیل می‌شود.

وی گفت: شاید رسیدگی به این پرونده در ماه آینده انجام می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1398 ، کدخبر:2519621 ،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین